آراد برندینگ
خانه / اشپیل استاندارد / اشپیل استاندارد جهت استفاده در انواع خودرو

اشپیل استاندارد جهت استفاده در انواع خودرو

اشپیل استاندارد جهت استفاده در انواع خودرو یکی از سفارش‌های متعددی است که در بازار این محصول دیده می شود. با رشد خودروسازی مصرف فراورده های وابسته به این صنعت نیزبا افزایش زیادی روبرو شده است،به صورتی که قطعات مورد استفاده در صنعت خودروسازی حجم وسیعی ازمبادلات بازار را به خود اختصاص داده است.

امروزه می توان گفت که صنعت خودروسازی یکی از صنایع بسیار پر اهمیت است. کاربرد کالاهای مختلف در خودروسازی باعث شده که افراد بسیار زیادی درگیر تولید و تامین قطعات مختلف در این صنعت شوند.

از جمله قطعاتی که در انواع خودرو استفاده میشود اشپیل استاندارد است.اشپیل های استاندارد در مکان های مختلفی از خودروها به کار گرفته می‌شوند.در خودروهای سنگین مانند کامیونت اکثرا اشپیل های سنجاقی مورد استفاده قرار می گیرد.

در خودروهای سواری همانند پراید، پژو، سمند و….نیز اشپیل های استاندارد مصرف فراوانی دارد.شرکت پیچ و اشپیل پارس اولین تولید کننده اشپیل در کشور بوده و انواع این محصول را در سایزهای مختلف تولید نموده، به کلیه مصرف کنندگان و متقاضیان ارائه می نماید.

این بازرگانی با استفاده از تکنولوژی روز انواع اشپیل های استاندارد با کیفیت را به صورت انبوه تولید نموده و برای قطعه سازان مختلف ارسال می نماید.

مشخصات پیچها

امروزه به دلیل تخصصی شدن صنایع مختلف محصولات مرتبط با این صنایع نیز اختصاصی شده اند و دارای گوناگونی بسیاری گردیدند.

پیچ ها سهم بسیار زیادی از صنایع را از آن خود کرده‌اند.انواع مختلف این محصولات در اشکال گوناگون و سایزهای بسیار زیادی از مواد اولیه مختلف تولید شده و به مصرف کنندگان در نقاط مختلف جهان ارائه می گردد.

انواع پیچ و مهره

پیچ ها و مهره ها بر اساس استاندارد هایی که برای آنها محاسبه شده است تولید می شوند. برخی از آنها بر اساس مکانهای که به کار گرفته می شوند باید ویژگی‌های خاصی نیز داشته باشند.پیچ ها از مفتول های آهنی، برنجی، فولادی، استیل و بسیاری مواد اولیه دیگر ساخته می شوند.برخی از آنها نیازعملیات های مختلفی از جمله سخت کاری، آبکاری و…. پس از تولید دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل ماشین استاندارد

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت خرید مناسب

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت خرید مناسب یکی از مهمترین خواسته های مصرف کنندگان اشپیل …