آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره خشکه / انواع پیچ و مهره خشکه

انواع پیچ و مهره خشکه

در صنایع بسیار زیادی از جمله اسکلت سازی، سوله سازی، پل سازی، خودروسازی و بسیاری از موارد دیگر به دلیل مقاومت و دوام زیاد از انواع پیچ و مهره خشکه استفاده می شود.

در خودروسازی انواع مختلف پیچ و مهره خشکه در سایز های بسیار متنوع می توان مشاهده کرد. از پیچ و مهره های کوچک، متوسط، بزرگ، کوتاه یا بلند و…. همه و همه در خودروسازی کاربرد دارند.

از صنایع دیگری که در آنها انواع پیچ و مهره های خشکه استفاده می شود می توان از سد سازی و تونل سازی نام برد. به طور کلی می توان گفت این فرآورده‌ها بسیار پرمصرف بوده و نقش مهمی در استحکام سازه های مختلف و محکم دارند.

پیچ و مهره خشکه

کاربرد پیچ و مهره خشکه

یکی از آیتم های مهم در کشورهای پیشرفته وجود سازه های بسیار محکم و قوی می باشد. امروزه راهها مانند شریان های اصلی بدن مناطق مختلف را به یکدیگر وصل کرده و انواع کالاها و خدمات را از طریق آن ها به مناطق گوناگون ارسال می نمایند. از پیچ و مهره های خشکه در موارد گوناگون راهسازی استفاده می شود. برای محکم کردن گاردریل ها از پیچ و مهره های صنعتی استفاده می شود. همچنین در پل سازی از این کالاها موارد متعددی دیده شده است.

از آنجایی که سازه های پل ها معمولا تحت فشار زیاد هستند برای محکم نگه داشتن قطعات آنها کنار یکدیگر و یکپارچگی پل ها باید از پیچ و مهره های خشکه بهره گرفته شود.از موارد مهم دیگری جایگزین محصولات در آنها استفاده می شود ساخته اسکلت های ساختمان های مسکونی،تجاری و اداری است. برای محکم کردن اسکلت های پیچ و مهره ای از نوع خشکه آن ها استفاده می شود. در سوله سازی نیز از انواع متنوعی از پیچ و مهره های با کیفیت سود برده می شود.

پیچ و مهره خشکه

پیچ خشکه چیست

پیچ خشکه به نوعی از پیچ های مختلف گفته می شود که ازمفتول های آلیاژی ساخته شده اند، برخی به آن ها پیچ خشکه، برخی دیگر پیچ فولادی و دسته ای هم پیچ های پرمقاومت می گویند. پیچ های خشکه دارای گرید های مختلفی هستند اما مشهورترین آن ها گریدهای ۸٫۸ – ۱۰٫ ۹ – ۱۲٫۹ هستند که در سایزهای مختلف تولید یا تامین نموده و روانه بازار می نمایند.

پیچ و مهره خشکه

قیمت انواع پیچ و مهره خشکه

بسیاری از افراد برای دریافت قیمت انواع پیچ و مهره های صنعتی به روش سنتی عمل کرده و به سمت بازار های مختلف می روند و با مشاهده میدانی محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری می نمایند.

امروزه با وجود فضای مجازی مرزها برداشته شده افراد مختلف می‌توانند بدون هدر دادن زمان و انرژی با مراجعه به سایت های مختلف محصولات مورد نظر خود را مشاهده نموده عکس ها و مشخصات آن فنی آنها را دیده و مطالعه نمایند و پس از مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند؛ در وقت و انرژی خود صرفه جویی نمایند.

پیچ و مهره های صنعتی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره کیلویی

قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه تهران

قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه تهران عبارتی است که توسط فروشگاه‌های مختلف اینترنتی ارائه …