آراد برندینگ
خانه / اشپیل صنعتی / انواع اشپیل صنعتی استاندارد خودرو

انواع اشپیل صنعتی استاندارد خودرو

انواع اشپیل چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ آیا از استاندارد اشپیل صنعتی و کاربرد آن اطلاع دارید؟ آیا میدانستید که کاربرد انواع اشپیل خودرو به چه صورتی انجام خواهد پذیرفت؟

اصولاً تمام وسایلی که دارای منبع قدرت بوده و به خودی خود بتوانند حرکت کنند را میتوان گفت خودرو. در زبان ما واژه خودرو محدودبه مفهوم معینی می باشد ، به وسایل  متحرک گفته شده که به گونه ای حرکت می کنند تا با زمین در تماس باشد. با توجه به دیدگاه بالا میتوان گفت خودروها در واقع  وسایل موتوری دارای چرخ  هستند .

اشپیل چرخ

آرمان پیشگامان ساخت اتومیبل ها این بوده که ماشین هایی بسازند تا بتوانند افراد را  جابه‌جا کنند و تکنولوژی بر اساس ایمنی هر چه بیشتر سرنشینان خودروها روز به روز پیشرفت کرده است .

همچنین در طراحی جاده ها و راههای شوسه مهمترین ویژگی که در نظر گرفته شده همانا  مسافرت راحت تر افراد و توزیع کالاها بوده است .یکی از بخش های اتومبیل ها که در واقع اصلا نمی توان وسایل نقلیه را بدون آنها تصور کرد چرخ ها هستند.

چرخ ها به محورهای ماشین وصل شده‌اند برای اینکه این محورها به چرخ ها متصل بمانند در انتهای آن ها وسیله ای قرار گرفته است که این اتصال ها را نگه داشته و متصل بودن چرخ ها به محور ها را ضمانت می کند نام آن وسیله اشپیل چرخ می باشد.

ساخت اشپیل

 اشپیل های صنعتی خودرو دارای استاندارد های گوناگونی  میباشند دلیل اهمیت بسیار زیاد این محصولات ، نقش موثر این فراورده ها در ایمنی ماشین های مختلف برای تکنولوژی خودروسازی است .استفاده از نوع متریال و مواد اولیه ساخت در این اشپیل ها بسیار مهم بوده همچنین پس از تولید باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار مناسب باشند. لذا پس از تولید و پیش از بسته بندی کالاهای تولید شده توسط تیم متخصص کنترل کیفیت و بر اساس استانداردهای تعریف شده  بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرند .

شرکت پیچ اشپیل پارس با استفاده از تکنولوژی روز و روشهای جدید ساخت  اقدام به تولید انواع اشپیل صنعتی استاندارد خودرو کرده است .  تیم مهندسی این  بازرگانی با استفاده از تکنیک های کاربردی  و فنی انواع اشپیل های مختلف برای خودرو های گوناگون  را ساخته و به شرکت های متنوع خودروسازی ارائه می نمایند. محصولات این مجموعه در حال حاضر در بسیاری از خودروهای داخلی و وارداتی استفاده میگردد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل های صنعتی

اشپیل های صنعتی با بهترین قیمت بازار تهران

اشپیل های صنعتی با بهترین قیمت بازار تهران را می توان درخیابان قزوین بازرگانی پیچ …

پاسخی بگذارید