آراد برندینگ
خانه / اشپیل چرخ خودرو / تولید انواع اشپیل چرخ در تهران

تولید انواع اشپیل چرخ در تهران

تولید انواع اشپیل در شهرهایی که پتانسیل صنعتی بالایی دارند همچون تهران و اصفهان برای اتصالات انواع چرخ و مقره با افزایش بالایی برخوردار می باشد.

به دلیل رشد روز افزون به کار بردن انواع اشپیل در خودروسازی ، تجهیزات برق فشار قوی، تولیدکننده های انواع فلوترو شناورهای مختلف و حرفه های  بسیار زیاد دیگری باعث گردیده تا تقاضای خرید اشپیل درجه یک در بازارهای مختلف افزایش یافته و شاهد درخواست‌های متعددی از شهرهایی همچون اصفهان، تهران، قم، تبریز، کرمان باشیم . میتوان گفت به دلیل گسترگی نیاز به این محصول صنعتی سفارش های گوناگون از اقصا نقاط کشور جهت خرید و فروش عمده وجود دارد.

تولید انواع اشپیل

اشپیل چیست

اشپیل محصولی است که در اتصالات به کار میرود و برای محکم کردن قطعات به یکدیگر استفاده میشود .دارای دسته بندی ها و انواع  متنوعی می باشد . از نظر نوع جنس به گونه های  آهنی، آلومینیومی، استیل و برنجی تقسیم میشود  و از نگاه شکلی به قسم های سوزنی ،سنجاقی، معمولی، کله گاوی، فنری و …. تقسیم میگردد.

مشهورترین و مطرح ترین برندهای تولید انواع اشپیل در ایران شرکت پیچ و اشپیل پارس می باشد که از سال ۱۳۵۹ اقدام به تولید دستگاه اشپیل سازی کرده و به عنوان نخستین سازنده  ایرانی دستگاه اشپیل سازی خود را در جهان معرفی کرده است .

همچنین این مجموعه با تولید انواع اشپیل های مختلف در سایزهای گوناگون یکی از برترین گروه های فعال صنعتی با بکارگیری مهندسین مجرب و متعهد را دارا می باشد.

تولید انواع اشپیل

گروه پیچ و اشپیل پارس با افتخار اعلام میدارد که کیفیت فراورده های تولید انواع اشپیل توسط شرکت بسیار بالا بوده تا جایی که با نمونه های مشابه خارجی وارداتی رقابت کرده و در برخی از موارد کیفیتی بالاتر از آنها دارا می باشد.

این روند باعث شده است که از سال ۱۳۶۳ جلوی واردات نمونه های خارجی آن را گرفته شود . این مجموعه با به وجود آوردن متد و نوع جدید و بی سابقه ای از دستگاه های اشپیل سازی باعث تحول عظیمی در خط تولید انواع اشپیل صنعتی شده است .

یکی از کوچکترین اثرات این تکنولوژی جدید پایین امدن میزان پرتی مواد اولیه و قطعات است. به صورتی که در فرایند تولید با کمترین میزان ضایعات  مواد اولیه و پایین ترین میزان استهلاک قطعات روبه‌رو می باشیم .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل چرخ جلو

پخش بهترین نمونه اشپیل چرخ جلو ماشین

مراکز پخش بهترین نمونه شکلک چرخ جلو ماشین؛ به ویژه پراید، پژو پرشیا، آردی و…. …