آراد برندینگ
خانه / پیچ ام دی اف / خرید پیچ ام دی اف سفید اصفهان

خرید پیچ ام دی اف سفید اصفهان

خرید پیچ ام دی اف در حجم بالا و قیمت مناسب همیشه یکی از دغدغه های فعالان صنعتی می باشد. در حقیقت پیچ ام دی اف سفید یکی از پر کاربرد ترین انواع این محصول شناخته شده که در اصفهان و تهران به دلیل گستردگی محیط کار به میزان بالایی خرید و فروش می گردد.

ام دی اف مخفف تخته وی با چگالی متوسط است در زیر مجموعه فراورده های چوبی قرار می گیرد در واقع می توان گفت ام دی اف که توسط روش خشک ساخته می شود چگالی آن ون بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب بوده و این محصول از طرفی خواص و ویژگی های دیگر فرآورده های چوبی را دارا می باشد و از طرف دارای ویژگیهای مخصوص به خود را نیز دارا هستند.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

مواد اولیه پیچ ام دی اف

یکی ازمهمترین امتیازات خرید پیچ ام دی اف تنوع رنگهای مختلف در آن  بوده که همین ویژگی  باعث رواج پیدا کردن و استفاده از آن در بازار شده است . برای متصل کردن قطعات ام دی اف به یکدیگر  از نوعی پیچ خودکار چهارسو استفاده می شود که در اصطلاح در بین کابینت سازان و دکوراتور ها به پیچ ام دی اف معروف شده است .

پیچ ام دی اف

پیچ های ام دی اف بسته به نوع و رنگ قطعه ای که قرار است در آن استفاده شوند دارای رنگ های متنوع بوده که معمولا در دو دسته  اصلی سیاه و سفید  قرار می گیرند.

پیچ ام دی اف ایرانی

خرید پیچ ام دی اف سفید در شهر اصفهان رواج بیشتری دارد به دلیل سلیقه افرادی که در اصفهان  از این محصول استفاده می کنند تقاضا برای  نوع سفید  این پیج در اصفهان بیشتر است . در تهران بیشتر  افراد از پیچ سیاه ام دی اف استفاده می کند کابینت سازان مبل سازان دکوراتورها همگی در تهران نوع سیاه این فرآورده را به کار می برند. و پس از سفت کردن پیچ ها لیبلی به اندازه گل پیچ که به رنگ بدنه ای است که پیش در آن فرو رفته روی سوراخ پیچ می چسبانند تا پیچ ها مشخص نباشد.

پیچ ام دی اف

یکی دیگر از قطعاتی که این نوع محصول در آن استفاده می شود نئوپان است. بسیاری از محققان کارها از این مدل برای سفت کردن و متصل کردن قطعات  به کار می برند. در گذشته این نوع پیچ و مهره های صنعتی تمام از خارج از کشور وارد می گردیده به طوری که صد در صد نیاز بازار از فراورده های وارداتی بوده است.  با توجه به نیاز بسیار بیمه کارشناسان شرکت پیچ اشپیل پارس با تحقیقات گسترده در زمینه تولید این محصول اقدام به  خریداری خط کامل تولید این کالا کردند. با انتقال دانش و تکنولوژی روزتوسط این مجموعه پیچ ام دی اف ایرانی در داخل کشور  بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده در بازار عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پیچ ام دی اف

فروش عمده پیچ ام دی اف ارزان قیمت

فروش عمده پیچ ام دی اف ارزان قیمت یکی از خواسته های مهم مشتریان است.مصرف‌کنندگان …

پاسخی بگذارید