آراد برندینگ
خانه / اشپیل سنجاقی / سازنده انواع اشپیل سنجاقی در اصفهان

سازنده انواع اشپیل سنجاقی در اصفهان

سازنده انواع اشپیل سنجاقی درجه یک با سالها تجربه کاری در شهرک شکوهیه قم جهت ارسال به تهران و اصفهان گروه صنعتی پیچ اشپیل پارس است که توانسته با نمایش توان مندی های خود خط برجسته ای را در میان سایر رقبا بر جای گذارد.

امروزه تعداد کمی از سازندگان ماشین ها و یا تولیدات مشابه بدون استفاده از پین ها و یا اشپیل های سنجاقی می توانند به تولیدات خود  ادامه دهند در حالت کلی  اشپیل های سنجاقی اتصالات راحت و مناسبی هستند که به روشهای مختلف شناخته شده مورد استفاده قرار می گیرند. پیم های سنجاقی نقش محوری در متصل کردن قطعات  در ماشین آلات و ابزار آلات صنعتی ازجمله تراکتور کمباین یا ماشین آلات کشاورزی دیگر یا کامیونت های مختلف  دارند .

قیمت اشپیل

اشپیل سنجاقی چیست

به طور کلی اشپیل های سنجاقی در این محصولات است که مورد استفاده قرار می گیرند و معمولاً در ج کاربرد بیشتر آنها در مواردی است که مصارف غیر دائمی دارند.

در مواردی که نصب و جداسازی قطعات  باید سریع انجام بشود به کار میروند .به طور کلی این نوع اشییل ها برای استفاده در مناطقی به این شکل طراحی شده اند .

شرکت پیچ و اشپیل پارس به عنوان بزرگ ترین سازنده انواع اشپیل افتخار دارد که درمرکز شهرک صنعتی شکوهیه قم مشغول به تولید انواع  اشپیل سنجاقی بوده  و همچنین به دلیل استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب  محصولات تولید شده این شرکت  جزء اشپیل های سنجاقی درجه یک در بازار این نوع کالا می باشد.

تولید انواع اشپیل

از سیاست های شرکت این بوده که اشپیل تولید شده  به قیمت ارزان و مناسب در بازار عرضه گردد . به همین دلیل امکان خرید مستقیم انواع اشپیل بدون واسطه در شرکت فراهم شده است .

در مجموع با سیاست های اتخاذ شده توسط تیم فروش مجموعه باعث شده تا عرضه و فروش اشپیل های با کیفیت در سراسر ایران با قیمت مناسب  انجام گردد .

گروه پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل استیل را  سالانه در حجم بسیار و سیع ، با قیمت ارزان و مقرون به صرفه با کیفیت بسیار بالا برابر با  استانداردهای بین المللی به بازارهای تجاری در سراسر کشور به صورت کلی و جزئی عرضه می کند .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل ماشین

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران یکی از امکاناتی است که بازرگانی پیچ …