آراد برندینگ
خانه / اشپیل مقره / اشپیل در برق جهت مصرف در مقره

اشپیل در برق جهت مصرف در مقره

اشپیل در برق جهت مصرف در مقره عبارتی است که امروزه مورد توجه اکثر شرکت های مقره سازی قرار گرفته است. با گسترش برق کشی به نقاط دور و نزدیک در سراسر کشور به کار بردن مقره ها نیز افزایش چشمگیری داشته است به همین میزان محصولات مرتبط با مقره سازی نیزشاهد افزایش چند برابری در تولید هستند.

امروزه با گسترش صنعت و تولید کالاهای متعدد برقی، نیاز به الکتریسیته و برق کشی در نقاط مختلف کشور احساس می‌شود. در راستای این پدیده شرکت های مختلفی به وجود آمدند که انواع محصولات مورد استفاده در صنایع برق فشار قوی را تامین و تولید می نمایند.

مقره سازی یکی از بخش هایی است که با افزایش سیستم برق کشی روش بسیار زیادی پیدا کرده است.اشپیل در برق و صنایع برق فشار قوی و مقر سازی بسیار به کار گرفته می شود.

فروش انواع اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس اولین تولید کننده اشپیل در ایران بوده و انواع اشپیل های مقره را با کیفیتی مناسب به صورت انبوه تولید نموده و به کلیه مصرف کنندگان و متقاضیان در سراسر کشور ارائه می نماید.این بازرگانی با استفاده از روش فروش مستقیم کلیه محصولات خود را در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار می دهد.

انواع اشپیل

گروه پیچ و اشپیل پارس با استفاده از تکنولوژی روز انواع اشپیل های سوزنی، سنجاقی، سنجاقی دوبل و استاندارد را از مفتول های باکیفیت استیل، برنجی،مسی،آلومینیومی وآهنی در سایزهای مختلف وتیراژ بسیار بالا با کیفیت مطلوب تولید می نماید وبه کلیه مشتریان ارائه نموده و در سراسر کشور ارسال می نماید.برای بهره مندی از محصولات با کیفیت با ما تماس بگیرید.

سازنده انواع اشپیل

اشپیل مقره

اشپیل مقره معمولاً از جنس استیل بوده و در چند سایز تولید می شود، برخی آنرا اشپیل مقره و بعضی دیگر اشپیل کله گاوی می نامند.

گروه بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع این محصول را به صورت خرد و کلان با کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با نمونه خارجی تولید نموده و به کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می نماید.

اشپیل در برق

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com