آراد برندینگ
خانه / اشپیل استاندارد / اشپیل ماشین استاندارد با قیمت ارزان در تهران

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت ارزان در تهران

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت ارزان در تهران یکی از تولیدهای شرکت پیچ اشپیل پارس می باشدکه توسط این بازرگانی به متقاضیان و مصرف کنندگان با کیفیت مناسب در انواع مختلف ارائه و توزیع می‌گردد.اشپیل ماشین یکی از پرمصرف ترین انواع این فرآورده که در خودرو های مختلف توسط خودروسازان و قطعه‌سازان ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشپیل های ماشین دارای شکل های مختلف و سایزهای مختلف میباشند.در انواع خودرو های سنگین،خودروهای نیمه سنگین و ماشین های سواری به کار می روند.از نوع استاندارد و نوع سنجاقی این فرآورده ها بیشتر در صنایع خودرو سازی استفاده میشود.

در گذشته معمولا از مفتول های گالوانیزه برای تولید این نوع از اشپیل ها استفاده می شد به ویژه در مورد اشپیل های استاندارد که باید مسئولان پیش از تولید نورد می‌شد، حتما از نوع گالوانیزه استفاده می کردند.

اشپیل ماشین

امروزه از پوشش کاری داکرومات نیز برای اشپیل ماشین بهره می گیرند. در اشپیل های سنجاقی به دلیل شکل ویژه آنها میتوان از مفتول های غیر گالوانیزه نیز استفاده کرد و پس از تولید محصول نهایی را آبکاری نموده ، بسته بندی کرده و برای مشتریان ارسال نمود.

اشپیل های ماشین علاوه بر این که حتما باید دارای پوشش کاری باشند، از طرفی برای ساخت آنها حتما باید از نوع خاصی از مفتول استفاده شود تا محصول نهایی به درجه از مقاومت برسد که برابر با استاندارد آن باشد.

انواع اشپیل

اشپیل دارای انواع بسیار متنوعی می باشد از جمله اشپیل ماشین، اشپیل سوزنی، سنجاقی، فنری، کله گاوی، سوزنی و….هرکدام از این محصولات دارای سایز بندی های مختلفی می باشند به صورتی که از قطر ۲ میلیمتر تا قدس ۱۴ میلیمتر دارایی نوسان هستند و همچنین آنها از ۱۰ میلیمتر تا ۲۰۰ میلیمتر متغیر می باشد.

جنس این اشپیل ها اکثرا از مفتول آهنی می باشد، از مفتول های استیل، مسی، برنجی و آلومینیومی نیز برای ساخت انواع اشپیل استفاده می شود.

اشپیل ماشین

اشپیل ماشین چیست

اشپیل هایی که در خودروها به کار می روند را به سپیده های ماشین می گویند.برخی از این اشپیل ها در چرخ خودرو به کار رفته، برخی دیگر در لنت ترمز استفاده می شوند،در خودروهای سنگین نیز برای نگه داشتن پیچ یا مهره مندل از اشکال استفاده می کنند.یکی دیگر از کاربری های اشپیل در واگن های قطار راه آهن است که معمولاً از آهن ساخته شده و به روش آبکاری گالوانیزه پوشش کاری می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل ماشین استاندارد

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت خرید مناسب

اشپیل ماشین استاندارد با قیمت خرید مناسب از مهمترین خواسته های سازندگان ماشین می باشد …