آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره حلزونی / تولید کننده پیچ و مهره حلزونی

تولید کننده پیچ و مهره حلزونی

بسیاری از افراد در تلاش هستند تا تولید کننده پیچ و مهره حلزونی را یافته و مستقیماً اقدام به خرید نمایند استفاده از این پیچ و مهره نسبت به انواع پیچ و مهره های دیگر کمتر می باشد.

امروزه افراد بسیار زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند موارد مورد نیاز خود را از دست اول تهیه نمایند. حال ممکن است این دسته اول خود تولید کننده باشد یا تأمین کننده اصلی محصولات مورد نظر را به صورت عمده تهیه نموده با وجود ناچیز و بسیار پایینی به مصرف کنندگان عرضه نماید.

پیچ و مهره ها یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای صنعتی هستند که خود نیز در کالاهای دیگر به کار گرفته می شوند. پیچ و مهره ها دایره شمول گسترده‌ای داشته و تنوع فراوانی نیز دارند.

پیچ و مهره حلزونی نسبت به انواع پیچ و مهره های دیگر مصرف پایین تری دارد ویژگی های خاص آن ها نشان دهنده موارد استفاده این محصولات می باشد. از نظر دنده و رزوه با پیچ و مهره های دیگر متفاوت هستند.

پیچ و مهره حلزونی

پیچ و مهره ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

پیچ و مهره ها از دیدگاه کاربری به دو دسته مهم تقسیم می شود دسته اول پیچ و مهره هایی هستند که برای محکم کردن دو قطعه به یکدیگر به کار گرفته می شود ماننده پیچ و مهره شش گوش که دو قطعه را به یکدیگر سفت کرده و مانع جدا شدن شان می شود.

برخی دیگر از پیچ ها وظیفه شان انتقال حرکت می باشد پیچ و مهره حلزونی در این نوع قرار گرفته اند؛ برای مثال پیچ مرکزی جک پراید از نوع پیچ های حلزونی که باعث می شود جک باز و بسته شود؛ همچنین در بسیاری از گیره های صنعتی از انواع پیچ و مهره های حلزونی استفاده میشود. در برخی از دستگاه های تراش و فرز میز از انواع پیچ و مهره های حلزونی استفاده می شود.

پیچ و مهره حلزونی

پیچ و مهره بلند

پیچ و مهره های بلند دارای کاربری های متفاوت و مختلف می باشد. از برخی از پیچ های بلند که به آنها پیچ های متری نیز گفته می شود در کانال سازی استفاده می شود یا اسکلت سازی. زمانی نیز طول قطعه بلند بوده و پیچ از بین آن دو قطعه بلند گذشته و به وسیله مهره یا رزوه داخل قطعه محکم می شود.

مهره های بلند نیز کاربری های مختلفی دارند برای نمونه از برخی از مهره های بلند در قسمت های پلاستیکی استفاده می شود به این صورت که بخشی از مهره در قطعه پلاستیکی فرو رفته و محکم می شود و مقداری از آن از قطعه بیرون می زند، جوش خوردن در پلاستیک باعث می شود که مهره جای بازی نداشته و در هنگام سفت شدن نچرخد.

پیچ و مهره حلزونی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گالوانیزه گرم نوعی روش پوشش کاری می باشد چگونه با استفاده از آن انواع قطعات را پوشش کاری کرده و در مقابل عوامل مختلف مقاوم می کنند. یکی از راه های انواع پیچ و مهره ها را به وسیله آن پوشش کاری می کنند همین روش گالوانیزه گرم است.

فرآیند آن بدین صورت بوده پیچ و مهره ها را از ماده گداخته عبور می دهم با سپاس خنک می کنند لایه ای از آن به صورت و پوشش کل سطح قطعه یا قطعات را در بر میگیرد و باعث مقاوم شدن می شود.

این فرآیند دارای ویژگی های خاص و زمان معینی می باشد که باید و طبق استانداردهای محاسبه شده برای آن انجام شود. قیمت پیچ و مهره های که به روش گالوانیزه گرم پوشش کاری شده اند تفاوت چندانی با نوع گالوانیزه سرد ندارد.

قیمت پیچ آلن

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com