آراد برندینگ
خانه / پیچ بلند / خرید انواع پیچ و مهره بلند تهران

خرید انواع پیچ و مهره بلند تهران

خرید انواع پیچ و مهره بلند در تهران و دیگر شهرهای ایران،همواره از دغدغه‌های مصرف کنندگان و متقاضیان این گونه پیچ و مهره ها بوده است.
برای خرید انواع پیچ و مهره فروشگاه ها مغازه ها و مکان های بسیار وجود دارد که بتوانیم  پیچ و مهره در مدل های مختلف را خریداری کنیم . اما برای خرید انواع پیچ و مهره های بلند در شهر تهران فروشگاه ها و نقاط بسیار کمی وجود دارندکه بتوانیم اینگونه فرآورده ها را از آنها خریداری نماییم.

برای خرید انواع پیچ و مهره بلند ابتدا باید بدانیم که پیچ ها و مهره ها در چه مکان هایی استفاده میشوند. پیچ های بلند در به کار می روند که فاصله سوراخهای قطعاتی که قرار است به وسیله این پیچ ها به یکدیگر متصل شوند زیاد بوده و به همین دلیل طول پیچ ها بلنده تا از این سوراخ ها خارج شده به وسیله مهره قطعات را به یکدیگر متصل و در صورت نیاز سفت و محکم کند.

خرید انواع پیچ و مهره
مهره های بلند به دلیل پول بیشتر آنها سطح زیادترین از آرزوهای پیچ را پوشش داده باعث استحکام بیشتر می شود یکی از مواردی که در آن مهره های بلند استفاده می شود مکان هایی است که تزریق پلاستیک روی آنها قرار گرفته است وی او درون قطعات چوبی نیز از مهره های بلند میتوان استفاده کرد پوشش دادن مهره ها توسط این موارد باعث شده که مهره ها در جای خود محکم شوند و مقاومت بسیار مناسبی برای هیچ به وجود بیاورند.

تولید کننده پیچ و مهره

شرکت پیچ واشپیل پارس تولید کننده انواع صنایع مفتولی، همچنین تامین کننده انواع پیچ و مهره های آهنی و فولاد است این بازرگانی با استفاده از دانش روز و کادر متخصص اقدام به تامین انواع پیچ و مهره های مختلف در سایزها متنوع نموده است .

خرید انواع پیچ و مهره

انواع پیچ های شش گوش، آلن ، واشر سر خود، چاک دار، و….. همچنین مهره‌های واشر سر خود، جوشی، چاک دار….. را در این بازرگانی میتوانیم تهیه نمایید.

برای سفارش این گونه محصولات می توانید با تیم فروش شرکت تماس گرفته و با خیالی آسوده کالای خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

برای متقاضیان و مصرف کنندگانی که محصولات آنها در معرض آب یا رطوبت همواره یکی از دغدغه ها خرید انواع پیچ و مهره گالوانیزه گرم بوده است.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم شاید در نگاه اول در محصول آنچنان پر اهمیت نشان ندهد اما زمانی که در تیراژ بسیار بالا توسط تولید کنندگان این کالاها مصرف می شود قیمت قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد.

خرید انواع پیچ و مهره

برای خرید انواع پیچ و مهره گالوانیزه گرم با قیمت مناسب می‌توانید به بازرگانی پیچ و اشپیل پارس مراجعه و فرآورده‌های مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب و خیالی آسوده تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

پیچ و مهره بلند

پیچ و مهره بلند جهت خرید مستقیم

پیچ و مهره بلند جهت خرید مستقیم یکی از تقاضا هایی است که امروزه توسط …

پاسخی بگذارید