آراد برندینگ
خانه / پیچ استیل / قیمت پیچ و مهره استیل با کیفیت

قیمت پیچ و مهره استیل با کیفیت

قیمت پیچ و مهره استیل با کیفیت نسبت به پیچ و مهره های آهنی بالاتر و گرانتر می باشد. استیل فلزی گران است. مقاومت آنزیاد بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. استیل به دو بخش تقسیم می شود استیل هایی که توسط آهنربا جذب می شوند که به آنها در اصطلاح استیل های بگیر می گویند وی اس تی نهایی که توسط آهنربا جذب نمی شوند.

آلیاژهای که در آنها آهن – کروم به کار رفته است ، برای اولین باردر سال ۱۸۲۱ توسط متالوژیستی فرانسوی ابداع شد.آن زمان به دلیل نقص هایی که این کشف داشت محصولات مناسب و سودمندی تولید نشد. پس از آن دانشمندان مختلفی در این و بخش مشغول شدند تا سرانجام در سال ۱۹۲۱ توسط دانشمند انگلیسی آقای هری بررلی اولین فولاد ضد زنگ ساخته شد.

فروش عمده پیچ و مهره

پیچ و مهره های استیل اغلب ده و نیم درصد کروم می باشد که باعث می شود ترکیبی بر روی سطح این پیچ و مهره ها شکل گیرد که با چشم دیده نمی شود اما این ترکیب مانع زنگ زدن پیچ و مهره های استیل میگردد. همچنین هر قطعه دیگری که بااین ترکیب مخلوط شود اغلب دارای همین ویژگی می گردد.

وارد کننده پیچ استیل

کاربردهای زیاد که این فرآورده ها در صنعت در دارند باعث گردیده افراد بسیاری از این محصولات استفاده کنند و فعالان زیادی در این عرصه مشغول شده و انواع آن را تامین و توزیع کنند.از دغدغه‌های مصرف کنندگان و متقاضیان این کالا بهای بسیار بالای آن بوده است.قیمت پیچ و مهره استیل با کیفیت بسیار تهران می باشد. همچنین به دلیل اینکه این محصول بارداری بوده نوسانات ارزی بر روی این محصول تاثیر گذاشته و باعث بالا رفتن قیمت آن شده است.

قیمت پیچ خودکار

پیچ خودکار پرمصرف ترین انواع پیچ در صنعت اتصالات می باشد. این محصول در قطعات مختلف از متریال مختلف کاربرد دارد. در صنعت چوب بسیار استفاده می شود. همچنین دربهم متصل کردن ورق های کامپوزیت نیز پیچهای خودکار بسیارمشاهده شده است. در خودروسازی ، صنایع برق و بسیاری از صنایع دیگر این فرآورده دیده می شود.

قیمت پیچ و مهره استیل

انواع و اندازه های متنوعی دارد. همچنین از متریال گوناگون در ساخت آن استفاده میگردد. شرکت پارس و اشپیل پارس انواع پیچ های خودکار را با بهترین قیمت به متقاضیان و مصرف کنندگان در سراسر کشور ارائه می نماید. با مراجعه به این بازرگانی میتوانید از فراورده هایی با کیفیت و قیمت هایی مناسب بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده انواع پیچ و مهره

فروش عمده انواع پیچ و مهره استیل

فروش عمده انواع پیچ و مهره استیل کجاست ؟ یکی ازجمله های فراوانی است که …