آراد برندینگ
خانه / اشپیل برنجی / مرکز فروش اشپیل برنجی درجه یک قم

مرکز فروش اشپیل برنجی درجه یک قم

مرکز فروش اشپیل برنجی درجه یک در قم شهرک صنعتی شکوهیه واقع شده است. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس تولید کننده انواع اشپیل برنجی درجه یک بوده که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین روش ارائه مستقیم کالا به متقاضیان؛ تبدیل به مرکز فروش اشپیل برنجی درجه یک در تولید این فراورده مهم صنعت اتصالات شده است.

امروزه شاهد رشد روز افزون تکنولوژی هستیم، که این امر باعث شده است شاخه ها و بخش های متفاوت و گوناگون در صنعت به وجود بیاید.

این رشد باعث گردیده فرآورده ها، ابزارها، کالاها ومحصولات بسیار بسیار متنوعی توسط صنعتگران ساخته و در بازارهای سراسر جهان برای متقاضیان ومصرف کنندگان ارائه و ارسال گردد.

کارخانه پیچ و اشپیل قم

اتصالات جایگاه و اهمیت فراوانی در صنایع پیدا کرده است،بطوریکه هیچ کالا یا ابزاری نمیتوان یافت که از قطعات مختلف تشکیل نشده باشد،قطعات ناگزیربه وسیله یکی از فراورده های اتصالات به هم چسبانده شده اند.یکی از فرآورده‌های صنعت اتصالات اشپیل بوده که کار برده بسیار فراوان در این بخش دارد،از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پیم و اشپیل

محصولات بخش اتصالات شامل انواع فراوانی هستند، از جمله پیم ها، اشپیل ها، واشرها، پرچ ها، بست هاو پیچ و مهره ها که مهم ترین فرورده های بخش مذکور نامیده شده اند را میتوانیم نام ببریم.

پیم ها دارای اقسام بسیار گسترده ای بوده و از مواد فلزی و پلاستیکی بسیار متنوعی تشکیل و ساخته می شوند، همچنین این کالاها دارای سایز بندی بسیار زیادی هستند که نشان دهنده کاربرد بسیار بالای آنها در صنعت می باشد.

قیمت اشپیل

از دیگر محصولات این بخش اشپیل است. انواع مدل های اشپیل در سایزهای بسیار متنوع ساخته شده و در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان این کالا قرارمی گیرد.اشپیل برنجی یکی از انواع اشپیل هایی است که توسط مرکز فروش اشپیل بازرگانی پارس میشود.

اشپیل سنجاقی

یکی از اشپیل های پرمصرف که از مفتول آهنی گرد ساخته می شود اشپیل سنجاقی است که در سایزها و ابعاد مختلف تولید می شود. نوع آبکاری نشده ی آن معمولاً سیاه بوده آبکاری شده ی آن بیشتر مواقع نزدیک به سبز و طلایی است. برای آبکاری این نوع اشپیل ارزان و با کیفیت معمولاً روش گالوانیزه بیشتر کاربرد دارد.

انواع اشپیل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com