آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره صنعتی / پیچ و مهره صنعتی در تهران

پیچ و مهره صنعتی در تهران

پیچ و مهره صنعتی عامل اصلی پایداری کالاها، دستگاه ها و ماشین ها در دنیای امروز میباشند. پیچ و مهره های صنعتی تنوع بسیار زیادی در سایز بندی دارا هستند. همچنین از نظر شکلی تفاوتهای بسیاری با یکدیگر دارند.

پیچ و مهره صنعتی در همه جا استفاده می شوند. به سختی میتوان کالای صنعتی را مشاهده نمود پی یکی از انواع پیچ و مهره در آن به کار نرفته باشد. پیچ و مهره ها تقریبا همه جا کارایی دارند هر جا که قرار بر این است که دو تکه یا قطعه به یکدیگر متصل شوند میتوان آثاری از انواع مدل های پیچ و مهره را مشاهده کرد.

پیچ و مهره های صنعتی معمولاً از مفتول های آهنی،فولادی و آلیاژی، استیل ساخته می شود البته نوع برنجی و مسی و آلومینیومی آنها نیز تولید و به کار گرفته می شود که مصرف این نوع از پیچ و مهره بسیار کم است.

انواع پیچ و مهره

پیچ و مهره ها دارای اشکال مختلفی هستند از نظر شکلی دسته بندی های بسیار زیادی دارند؛ اما می توان گفت که مشهورترین آن ها پیچ های زیر هستند:

  • آلن
  • شش گوش
  • خودکار
  • خروسکی
  • چشمی

هر یک از موارد ذکر شده دارای سایز بندی های مختلف و متعددی می باشند و ممکن است از هر یک از مفتولهای آهنی فولادی یا …. ساخته شوند.

از دیدگاه رزوه به انواع عمده دنده درشت یا دنده ریز دنده اینچ یا دنده میلیمتر تقسیم می شوند. پیچ و مهره صنعتی بسته به نوع کاربری که دارند استانداردهای ویژه همان کاربری را نیز خواهند داشت.

در نقاطی که تحت فشار قرار گرفتن مهم است استانداردی مخصوص به آن و در جای دیگر استاندارد دیگر محاسبه و در نظر گرفته شده است. پیچ و مهره ها اغلب پس از تولید به روش های مختلفی چون گالوانیزه گرم و سرد، داکرومات، آب کروم و…. پوشش کاری می شوند تا در برابر زنگ زدگی یا عوامل فرسایشی دیگر مقاوم گردند.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

پیچ صنعتی چیست؟

پیچ صنعتی در واقع یکی از فرآورده‌های صنعت اتصالات می باشد. از طرفی می توان گفت که پیچ ها به دلیل اینکه اغلب از مفتول ها ساخته می شوند پس از مشتقات صنایع مفتولی میباشند. پیچ های صنعتی دسته بندی های بسیاری داشته و شامل به گستره بسیار بزرگی هستند.

بازار فروش پیچ و مهره

قیمت پیچ و مهره در بازار ایران چگونه است؟

در حال حاضر به دلیل آنکه بیشتر پیچ و مهره های بازار وارداتی هستند همگام نوسانات قیمت ارز قیمت انواع پیچ و مهره نیز دچار نوسان می شود. مهمترین بازار پیچ و مهره در تهران حوالی خیابان قزوین است. بیشتر تامین کنندگان اصلی پیچ و مهره در این منطقه قرار گرفته اند و به نوعی می توان گفت تعیین کنندگان اصلی قیمت پیچ و مهره در بازار خیابان قزوین قرار گرفته‌اند.

فروش عمده انواع پیچ و مهره

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

پیچ و مهره های صنعتی ایران

فروش انواع پیچ و مهره های صنعتی ایران

امروزه به دلیل اهمیت فراوان پیچ و مهره ها و کاربرد بسیار زیاد این محصولات …