آراد برندینگ
خانه / پیچ آلن / قیمت پیچ آلن مغزی نوک تیز تهران

قیمت پیچ آلن مغزی نوک تیز تهران

قیمت پیچ آلن مغزی نوک تیز در تهران رامی توان منطقه شادآباد به دست آورد. در واقع استوانه ای می باشد که انتهای آن بدنه استوانه دارای رزوه بوده نوک آن دارای گل نمی باشد. به جای گل؛ یک فرورفتگی در بالای پیچ وجود دارد که از آچار آلن برای باز و بسته کردن آن پیش در قطعات یا محل فرو رفته استفاده می شود .

پیچهای آلن مغزی نوک تیز دارای انواع گوناگونی است. جنس این پیچ ها اغلب از آهن یا فولاد بوده و دارای سه گرید مختلف می باشد. گریدهای ( ۸٫۸ – ۱۰٫۹- ۱۲٫۹) بسیار شناخته شده و پرمصرف هستند.

قیمت پیچ آلن

پیچ های آلن مغزی معمولاً در در مواردی به کار می روند که امکان استفاده از آچار یا پیچ گوشتی وجود نداشته باشد. همچنین از نکات دیگر کاربرد پیچ های آلن مغزی در قطعات زمانی است که قسمت بالای پیچ باید در قطعه فرو رفته یا حداقل همسطح قطعه قرار گیرد . مثلاً در زمانی که از وسط قطعه ای شفتی عبور کرده باشد، برای محکم کردن آن قطعه به شفت سوراخی در آن به وجود آورده و با پیچ آلن مغزی نوک تیز آن قطعه را به شفت محکم می‌کنیم.

انواع پیچ و مهره

قیمت انواع پیچ ها و مهره ها را می‌توانیم در تهران در سه بازار مهم این محصول مشاهده کنیم. اولین و مهمترین بازار پیچ در تهران در این منطقه خیابان قزوین واقع شده است. در خیابان قزوین پاساژ ها ،مغازه ها و فروشگاههای به بسیاری وجود دارند که از آنها میتوانیم قیمت پیچ آلن مغزی نوک تیزو دیگر پیچ ها را به دست آوریم. از دیگر مناطقی که در آن میتوان انواع پیچ ها و مهره ها را مشاهده ی و تهیه کرد بازار بزرگ شادآباد تهران می باشد.

فروش پیچ و مهره

فروش انواع پیچ ها و مهره ها پیچ های آلن مغزی و معمولی ساخته شده از آهن یا فولاد در بازارهای شادآباد تهران توسط فعالان این فرآورده ها انجام میگردد.

انواع پیچ و مهره های صنعتی

قیمت پیچ آلن مغزی نوک تیز آلن مغزی نوک تخت و انواع پیچ های آلن در بازار شادآباد و همچنین منطقه خیابان قزوین و میدان حسن آباد توسط تامین کنندگان مشخص شده است. متقاضیان مصرف‌کنندگان اکثرا و برای تهیه انواع پیچ و مهره به این مناطق مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

انواع پیچ آلن

انواع پیچ آلن جهت خرید مستقیم اینترنتی

انواع پیچ آلن جهت خرید مستقیم اینترنتی یکی ازخواسته های مهم مصرف کنندگان این محصول …