آراد برندینگ
خانه / اشپیل آهنی / مرکز فروش اشپیل آهنی با کیفیت و ارزان

مرکز فروش اشپیل آهنی با کیفیت و ارزان

مرکز فروش اشپیل آهنی با کیفیت ارزان متنی است که متقاضیان زیادی در اینترنت سرچ می کنند تا بتوانند به مراکز فروش اشپیل آهنی باکیفیت ارزان دست پیدا کنند. شرکت پیچ اشپیل پارس اولین تولید کننده اشپیل در کشور بوده و انواع اشپیل آهنی را با کیفیت مناسب و ارزان در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار می دهد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی صنعت اتصالات بسیار گسترده شده است. ازاشپیل میتوان به عنوان یکی ازبخش های مهم این صنعت نام برد. اشپیل ابزاری است که در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، برق فشار قوی، تاسیسات ساختمانی، ماشین آلات کشاورزی، کنتورهای برق، شناورها،فلوتر ها و بسیاری از بخش های دیگر کاربرد فراوان دارد.

تولید انواع اشپیل

اشپیل ها از مفتولهای مختلف و متنوعی تولید می شوند.مفتول های آهنی، برنجی، مسی، استیل از جمله مهمترین مواد اولیه هستند که برای ساخت انواع اشپیل استفاده می شوند. پرمصرف ترین نوع از این فراورده اشپیل های آهنی هستند .

استاندارد اشپیل

اشپیل ها نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر دارای استاندارد های بین المللی می باشد. اهمیت این فرآورده به قدری بوده که در کتاب Din بخشی به این کالا اختصاص داده شده است.می توان گفت طبق نظریات کارشناسان این مرکز فروش اشپیل تولید شده باید به صورتی باشند که نه آنچنان نرم بوده که به سادگی خم شوند و نه آنچنان ترد که بر اثر فشار بشکنند. اشپیل ها باید پس از چند بار باز و بسته شدن شکسته شوند.

پیم و اشپیل

دیده شده که برخی از افراد به اشپیل ها پین یا پیم نیز می گویند و این دو فرآورده را در کنار یکدیگر در یک ردیف قرار می دهند. حال آنکه اشپیل و پین دو محصول مختلف بوده و دارای کاربری های متفاوتی نیزهستند.هر یک از محصولات دارای فراوانی بسیاری بوده انواع مختلفی از هر کدام موجود می باشد.

فروش انواع پیچ و مهره

اشپیل ها از نگاه متریال به کار رفته در آنها به دست های آهنی، استیل، برنجی، مسی و آلومینیومی تقسیم می‌شوند. همچنین سایزهای بسیار متنوعی برای این فرآورده محاسبه و در نظر گرفته شده است. از نظر شکلی این محصولات به انواع مختلف تقسیم می شود. اشپیل های ، معمولی، سوزنی، سنجاقی، فنری و کله گاوی از شناخته ترین انواع اشپیل هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل صنعتی

انواع اشپیل آهنی و سنجاقی با قیمت مناسب

انواع اشپیل آهنی و سنجاقی با قیمت مناسب را می توانید از بازرگانی پیچ و …