آراد برندینگ
خانه / اشپیل آهنی / سفارش اشپیل آهنی با خرید مستقیم

سفارش اشپیل آهنی با خرید مستقیم

سفارش اشپیل آهنی با خرید مستقیم از کارخانه یکی از خواسته‌هایی است که همواره مشاهده شده.امروزه یکی از راه های مقرون به صرفه برای مشتریان کلان این است که محصولات مورد نظر را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نمایند تا هزینه های اضافه که توسط واسطه ها به قیمت اولیه کالا ها اضافه میشود را حذف نمایند.

در دنیای امروز خواسته‌های افراد بسیار نامحدود است و از طرفی بودجه افراد محدود می‌باشد.علم اقتصاد در واقع به این موضوع می پردازد که ازچه روش هایی استفاده کنیم تا بتوانیم تعادلی بین میزان بودجه و تامین نیازها و خواسته ها برقرار کنیم.

انواع اشپیل

یکی از روش‌های که در علم اقتصاد پیش‌بینی شده به کار بردن سبک فروش مستقیم از کارخانه است. فعالان صنعت اتصالات با استفاده از این روش مستقیماً با کارخانه وارد معامله شده و سفارش خود را مستقیماً به کارخانه می دهند و از تخفیفات و مزایای سفارش مستقیم سود می برند.

شرکت پیچ و اشپیل پارس تولید کننده انواع اشپیل آهنی و سنجاقی بوده و این محصولات را در سایزهای مختلف با استفاده از مواد اولیه مرغوب با قیمت مناسب تولید می نماید. تیم فروش این بازرگانی با استفاده از روش فروش مستقیم سفارش انواع اشپیل را در ابعاد گوناگون می پذیرد.

اشپیل چیست

اشپیل یکی ازمحصولات زیر مجموعه صنعت اتصالات می باشد.این فرآورده دارای انواع متنوعی است که از مفتولهای آهنی، مسی، برنجی، استیل و آلومینیومی ساخته می شود.

کارخانه پیچ و اشپیل قم

اشپیل ها دارای اندازه‌های گوناگونی می باشند به صورتی که از قطر ۱/۵ میلیمتر تا ۱۳ میلیمتردارای تنوع بوده و از طول ۱۵ میلیمتر تا ۲۰۰ میلیمتر گسترده شده اند.اشپیل ها در صنایع گوناگونی کاربرد دارند.

سفارش انواع اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس اولین تولید کننده اشپیل در ایران است که از سال ۱۳۵۹ با ساخت اولین دستگاه شبیه ایرانی در این صنعت آغاز به فعالیت کرد.

اشپیل ماشین

امروزه این بازرگانی با بیش از سی سال تجربه انواع این محصول را تولید نموده و به سراسر کشور برای کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان ارسال می نماید.

برای سفارش اشپیل می توانید با تیم فروش ما تماس گرفته و با خیالی آسوده از محصولات با کیفیت اشپیل با قیمتی مناسب بهره‌مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل صنعتی

انواع اشپیل آهنی و سنجاقی با قیمت مناسب

انواع اشپیل آهنی و سنجاقی با قیمت مناسب را می توانید از بازرگانی پیچ و …