آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / خرید و فروش انواع پیچ و مهره کیلویی

خرید و فروش انواع پیچ و مهره کیلویی

خرید و فروش انواع پیچ و مهره کیلویی، جعبه ای یا کارتنی؟ سوالی است که افراد مختلف درهنگام تهیه انواع پیچ و مهره با آن روبرو می‌شوند. برخی ازتامین کنندگان این فرآورده‌ها،آنها را به صورت کیلویی در گونی های کنفی یا پلاستیکی به مصرف کنندگان عرضه می نمایند و گروهی دیگر انواع پیچ و مهره ها رابه صورت جعبه ای خرید و فروش میکنند.

در بازارهای مختلف تهران مشاهده شده که خرید و فروش انواع پیچ و مهره به صورت کیلویی انجام میشود. برای توزیع این فرآورده‌ها از دو روش کلی استفاده می شود. گروهی ازافراد برای محاسبه پیچ و مهره های ریز۱۰۰ گرم یا کمی بیشتر از آنها راشمرده و ضربدر وزن نهایی بار می نمایند. بدین سان تعداد کل محموله را محاسبه می نمایم که در این روش عکس اکثرا محموله را در کیسه های پلاستیکی یا گونی های پلاستیکی برای مشتریان ومصرف کنندگان ارسال می نمایند و برای محاسبه پیچ و مهره های بزرگ تر نیز به همین روش با مقداری بیشتر به محاسبه و ارسال می نمایند.

خرید و فروش انواع پیچ و مهره

برخی از افراد دیگر مدل های متفاوت پیچ و مهره را به صورت کارتونی خرید و فروش میکنند و به همین سبک برای مشتریان و مصرف کنندگان در سراسر کشور ارسال می نمایند.تقریباً استفاده از هر دو روش در بین فعالان و مصرف کنندگان این محصولات رایج بوده و به صورت عرف درآمده است.

فروشگاه پیچ و مهره تهران

بازارهای مختلفی برای عرضه پیچ و مهره در تهران دیده شده است. بازار بزرگ شادآباد در حوالی منطقه فتح قرار گرفته است و در این مجتمع پاساژ ها و فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارند که انواع پیچ و مهره را به صورت عمده برای کلیه فعالان این فرآورده‌ها تامین می نمایند.

خرید و فروش انواع پیچ و مهره

به صورتی که درصد قابل توجهی از خرید و فروش انواع پیچ و مهره در این منطقه انجام می شود و افراد بسیاری برای تهیه محصولات مورد نیاز خود به این ناحیه روی خواهند آورد.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی

اشپیل، پیچ و مهره گالوانیزه با قیمتی مناسب و کیفیت عالی توسط شرکت پیچ و اشپیل پارس تولید و تامین شده وبرای کلیه مصرف کنندگان و مشتریان به سراسر کشور ارسال میگردد.

خرید و فروش انواع پیچ و مهره

این بازرگانی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و پرسنلی ماهر با استفاده از تکنولوژی روز انواع اشپیل های مختلف را به صورت عمده در سایزهای گوناگون تولید نموده و در سراسر کشور توزیع می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بورس پیچ و مهره حسن آباد

بورس پیچ و مهره حسن آباد

یکی از مکانهایی که به  بسیاری از افراد تصور می کنند که بورس انواع پیچ …