آراد برندینگ
خانه / پیچ بلند / پیچ و مهره بلند جهت خرید مستقیم

پیچ و مهره بلند جهت خرید مستقیم

پیچ و مهره بلند جهت خرید مستقیم یکی از تقاضا هایی است که امروزه توسط بسیاری از مصرف کنندگان در بازار ارائه می‌شود. کاربرد پیچ و مهره بلند بسیار زیاد بوده و در بخش های مختلف از صنعت به کار رفتن این محصولات را می توان مشاهده نمود. پیچ و مهره بلند دارای انواع مختلفی بوده و از متریال های گوناگونی ساخته می شوند.

یکی از موارد استفاده پیچ های بلند در صنعت شیرآلات است. در این بخش از صنعت انواع مختلف پیچ های بلند و متری به کارگرفته می شود.جنس پیچ های به کاررفته درشیرآلات اکثرابرنجی بوده وگاهی نیزپیچ های استیل و گالوانیزه نیز استفاده می شود.

مهره های بلند نیز در صنعت شیرآلات و فلوتر سازی کاربرد بسیار زیادی دارند به دلیل مقاوم بودن فلز آلیاژی برنج در برابر آب جنس بسیاری از این مهره های بلند از این ماده می باشد.

پیچ و مهره بلند

مهره های بلند به جز صنعت شیرآلات و فروتر سازی در خودروسازی نیست مصرف بالایی داشته و مورد استفاده فراوان قرار می گیرند. خرید و فروش انواع پیچ و مهره بلند در بازارهای مختلف انجام می گیرد.بوسه اصلی این فرآورده ها در بازار بزرگ منطقه خیابان قزوین قرار گرفته است.

فروشگاه های مختلفی در این منطقه وجود دارد که پیچ و مهره بلند را به کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می نمایند.

انواع پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره دربخش‌های مختلفی از تهران توسط تامین کنندگان متعدد ارائه می گردد. مهم‌ترین بازار پیچ و مهره تهران حوالی خیابان کارگر جنوبی تقاطع میدان قزوین می باشد.

پیچ و مهره بلند

در این منطقه مغازه ها، فروشگاه ها پاساژهای متعددی واقع شده اند انواع پیچ و مهره را در سایزهای بسیار گوناگون برای متقاضیان تامین می‌نمایند وبه سراسر کشور ارسال می نمایند.

فروشگاه پیچ و مهره تهران

فروشگاههای مختلفی در بازار بزرگ شادآباد تهران قرار گرفته اند که به عرضه انواع پیچ و مهره اشتغال داشته و سفارشات عمده را تامین می نمایند. برخی از این پیچ و مهره آهنی بوده در مواقع بسیاری این کالاها پس از تولید به روش گالوانیزه پوشش کاری می شوند تا در برابر رطوبت گشته و زنگ نزنند.

پیچ و مهره بلند

برخی دیگر از این پیچ و مهره ها از جنس فولاد هستند و در مکان هایی استفاده می شوند که تحت فشار قرار می گیرند همانند اسکلت های سوله ها. شما نیز اگر در پی خرید انواع پیچ و مهره در ابعاد متفاوت هستید میتوانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع پیچ و مهره بلند تهران

خرید انواع پیچ و مهره بلند در تهران و دیگر شهرهای ایران،همواره از دغدغه‌های مصرف …