آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره چرخ / خرید پیچ و مهره چرخ

خرید پیچ و مهره چرخ

امروزه به دلیل رونق صنایع مختلف خودروسازی و قطعه سازی خودرو؛ استفاده از پیچ و مهره بسیار رشد کرده است از جمله نیازهای بازار خرید پیچ و مهره چرخ انواع خودرو های مختلف است.

یکی از مهمترین صنایعی که سهم بسیار زیادی از صنعت را به خود اختصاص داده است خودروسازی می باشد. اهمیت خودروسازی تا اندازه ای زیاد بوده که باعث شده برخی از کشورها را به دلیل خودروسازی موفق آنها بشناسند تا عوامل دیگر آن کشور؛ برای نمونه کشور آلمان را در سراسر جهان به دلیل خودروی مرسدس بنز می شناسند؛ اهمیت این خودرو و شناخته شدن آن باعث گردیده که هر زمان نام کشور آلمان شنیده شود تصویر بنز در ذهن افراد متصور گردد.

در خودروسازی انواع پیچ و مهره های مختلف در نقاط گوناگون خودرو از جمله چرخ ها، موتور، بدنه، گیربکس و… بسیاری از قسمت های دیگر به کار گرفته می شود.

پیچ و مهره چرخ

جنس رویی پیچ و مهره ها از چیست؟

پیچ و مهره های به کار رفته در خودرو اغلب از نوع فولادی هستند که دراصطلاح به آنها پیچ خشکه میگویند. پیچ های خودرو به ویژه، پیچ های بیرونی خودرو باید خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی را دارا باشند.

به همین دلیل پس از تولید و عملیات سخت کاری طی فرایندی عملیات پوشش کاری بر روی آنها انجام می شود که در اصطلاح به آن آبکاری میگویند از روش های مختلفی همچون گالوانیزه کردن یا داکرو مات کردن استفاده می شود در نتیجه پیچ و مهره ها ضد زنگ می گردند که باعث بالا رفتن دوام آنها در قطعات مورد نظر می شود.

پیچ و مهره چرخ

انواع پیچ و مهره خودرو کدام است ؟

پیچ و مهره های مختلفی در خودرو ها استفاده می شود در قسمتهایی که پیچ ها قرار است فشار زیادی را تحمل کند اغلب از پیچ و مهره های پرمقاومت یا خشکه استفاده می شود به دلیل تنوع قطعات مختلف در خودرو پیچ و مهره های به کار رفته در خودرو نیز بسیار متنوع و گوناگون می باشند.

در قسمت‌هایی از خودرو که نیاز نیست پیچ ها تحت فشار شدید باشند یا قسمت های پلاستیکی اغلب از پیچ های آهنی استفاده می شود. به طور کلی در صنایع خودروسازی انواع پیچ و مهره چرخ بسیار کاربرد دارد.

پیچ و مهره چرخ

مرکز اصلی عرضه پیچ و مهره کجاست ؟

مرکز اصلی عرضه پیچ و مهره در تهران حوالی خیابان و میدان قزوین می باشد. اهمیت این منطقه به حدی بالا بوده که پایه گذار قیمت سراسری انواع پیچ و مهره در سراسر ایران است و به قلب پیچ و مهره ایران مشهور شده است.

در این منطقه انواع پاساژها،فروشگاه ها، مغازه ها و تامین کنندگان مختلف وجود دارند انواع پیچ و مهره چرخ را برای مشتریان تهیه نمود و به سراسر کشور ارسال می نمایند.

پیچ و مهره چرخ

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com