آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره گالوانیزه سرد / سفارش پیچ و مهره گالوانیزه جور

سفارش پیچ و مهره گالوانیزه جور

این روزها سفارش پیچ و مهره گالوانیزه جور یکی از پر تعداد ترین؛ سفارش های موجود در بازار پیچ و مهره گالوانیزه می باشد. اکثر مغازه داران ترجیح می‌دهند انواع پیچ و مهره گالوانیزه را به صورت جور داشته باشند.

می توان گفت صنعت اتصالات یکی از مهمترین اکتشافات انسان پس از کشف آتش است. این صنعت از دیرباز تاریخ به طرق مختلف در تمدن انسانی وجود داشته که در آغاز از شاخه های نرم و برگ های بلند برای متصل کردن انواع چوب به هم برای ساخت لوازم مختلف چوبی استفاده می شد.

پس از آن با رشد تمدن اتصالات نیز روز به روز بلندتر شده، پیشرفت کرده و تخصصی تر شده است. امروزه عامل پایداری کالاها و محصولات مختلف می باشد.

پیچ و مهره گالوانیزه جور

چگونگی سفارش پیچ و مهره

پیچ و مهره ها با وصل کردن قطعات مختلف و محکم کردن آنها به هم مانع باز شدن قطعات یک کالا، دستگاه یا ماشین می‌شوند. پیچ و مهره ها به روش های مختلفی در بازار به تامین کنندگان تولید کنندگان سفارش داده می شوند. برخی از افراد برای جوری جنس به روش سنتی انواع پیچ و مهره خشکه را سفارش می دهند؛ بدین صورت که با مراجعه مستقیم به بازار و مشاهده کردن محصولات مورد نظر خود آنها را تهیه می نمایند. برخی دیگر بدون دیدن فروشنده و با ارسال نمونه به صورت تلفنی یا مکاتبه‌ای محصولات مورد نظر خود را سفارش می دهند.

دسته دیگر از افراد نیز برای تهیه پیچ و مهره گالوانیزه جور از فروشگاه های آنلاین فضای مجازی استفاده کرده و انواع این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری می نمایند. استفاده از فضای مجازی در بین افراد برای تهیه انواع پیچ و مهره گالوانیزه جور بسیار آهسته بوده و اغلب افراد به روش سنتی نیازهای خود را برآورده می کنند.

پیچ و مهره گالوانیزه جور

انواع پیچ و مهره گالوانیزه کدامند ؟

پیچ و مهره های گالوانیزه بسیار بسیار متنوع هستند. در واقع گالوانیزه یکی از روش های پوشش کاری است که به دو صورت گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم می باشد.

همه پیچ ها و مهره ها این قابلیت را دارند تا به یکی از روش های گالوانیزه گرم یا سرد پوشش کاری شوند و دلیل این پوشش کاری مقاوم کردن پیچ و مهره ها در برابر زنگ زدگی می باشد.

پیچ و مهره گالوانیزه جور

مرکز اصلی عرضه پیچ و مهره گالوانیزه در تهران کجاست ؟

مرکز اصلی پیچ و مهره در تهران شامل دو بازار بزرگ و یک بازار کوچک می باشد. بازار حسن آباد کوچکترین بازار پیچ و مهره تهران است در این بازار ابزار یراق بیشتر و چند پاساژ هستند که پیچ های مختلف را تامین می نماید. بازار شادآباد یکی از بزرگترین بازارهای انواع پیچ و مهره گالوانیزه است.

برای تهیه انواع پیچ و مهره گالوانیزه جور بهترین مکان خیابان قزوین بورس انواع این محصولات می باشد و تقریباً تمامی سایز های آن را می توان در این منطقه مشاهده نمود.

پیچ و مهره گالوانیزه جور

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره گالوانیزه سرد به قیمت مناسب

پیچ و مهره گالوانیزه سرد یکی از پرمصرف ترین انواع پیچ ها و مهره ها …