آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره گالوانیزه سرد / پیچ و مهره گالوانیزه سرد به قیمت مناسب

پیچ و مهره گالوانیزه سرد به قیمت مناسب

پیچ و مهره گالوانیزه سرد یکی از پرمصرف ترین انواع پیچ ها و مهره ها است که در بخش های مختلف صنعت به کار گرفته می شود. قیمت مناسب ومزایای پوشش کاری گالوانیزه باعث شده است که بسیاری از قطعات با این روش پوشش کاری شوند و در مقابل زنگ زدگی و فرسایش مقاوم گردد.

گالوانیزه در واقع نوعی روش پوشش کاری است که به دو روش سر و گرم انجام می پذیرد. در روش گالوانیزه گرم در وانی ماده ای مذاب مانند روی یا کروم یا…. ریخته می شود و پیچ و مهره مورد نظر از آن وان عبور داده و با به آن ماده گداخته آغشته می شود و پس از آن طی فرایندی سرد میشود.

پیچ و مهره گالوانیزه

در روش گالوانیزه سرد ماده ای که قرار است قطعات به آن آغشته شوند مانند روی کروم و غیره به صورت شمش در وان قرار داده شده و محلولی در آن وان ریخته میشود و قطعات در آن محلول معلق خواهد شد و با استفاده از برق یک سو طی فرایندی مواد بر روی قطعات قرار می گیرند و جذب می گردد. قطعات گالوانیزه شده معمولاً درمحیط هایی به کار گرفته می شود که یا مرطوب بوده و یا با آب در تماس هستند.
پیچ و مهره ای که با این روش ها پوشش کاری می شوند را در اصطلاح پیچ و مهره گالوانیزه می نامند.پوشش کاری گالوانیزه موجب مقاوم گشتن پیچ و مهره ها در برآور انواع زنگ زدگی و فرسایش می شود.

تفاوت پیچ و مهره گالوانیزه گرم با سرد در چیست؟

به طور کلی پیچ و مهره های گالوانیزه به دو دسته سرد و گرم تقسیم می گردند:

  • پیچ و مهره گالوانیزه سرد

این مدل از پیچ و مهره ها به دلیل آبکاری با روی از پایداری خوبی در صنعت خود برخوردار شده و به عبارت دیگر در تولید این محصول به شکلی پیچ و مهره رنگ شده و حالت چسبندگی مواد سازنده آن سبب مقاومت کمتر آن نسبت به نوع پیچ و مهره گالوانیزه گرم می شود.

  • پیچ و مهره گالوانیزه گرم

در این مدل از پیچ و مهره گالوانیزه لایه مستحکمی از روی بر سطح بیرونی پیچ و مهره قرار خواهد گرفت و ساختاری بسیار مقاوم در برابر مسائل مخرب محیط پیرامون ایجاد می نماید. در حقیقت می توان به خوبی به این امر واقف شد که پیچ و مهره گالوانیزه گرم از میزان  بالاتری از استحکام در سطح خود برخوردار می باشد.

پیچ و مهره گالوانیزه

مرکز خرید پیچ و مهره گالوانیزه کجاست؟

مهمترین مراکزی که در تهران می توان انواع پیچ و مهره صنعتی را در آن ها تهیه کرد در منطقه خیابان قزوین قرار گرفته است. در این منطقه فروشگاه ها پاساژها و مغازه های بسیاری وجود دارند که انواع پیچ و مهره های گالوانیزه را برای مصرف کنندگان و متقاضیان تامین می نمایند.

پیچ و مهره گالوانیزه

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com