آراد برندینگ
خانه / اشپیل مهره / تولید عمده اشپیل مهره ارزان در قم

تولید عمده اشپیل مهره ارزان در قم

تولید عمده اشپیل مهره ارزان توسط شرکت پیچ و اشپیل پارس با استفاده از مواد اولیه مرغوب در سایزهای مختلف به صورت عمده در شهرک صنعتی شکوهیه قم تولید و برای کلیه متقاضیان به سراسر کشور ارسال می شود.

صنعت اتصالات بخش مهمی از مبادلات بازار را به خود اختصاص داده است فرآورده های اتصالاتی بسیاری وجود دارند شده در صنعت و تولید کالاهای مختلف اعم از کالاهای مصرفی یا سرمایه ای به کارمی‌روند. انواع پیچ،مهره،اشپیل در کالاها، دستگاه ها و قطعات مختلف استفاده می شوند. تنوع این فرآورده ها بسیار زیاد بود و دارای متریال مختلفی می باشند. شکل این فراورده ها اغلب بر اساس کاربری آنها مشخص می شود.

اشپیل مهره

استفاده و مصرف هر یک از این کالاها بسیار بوده و باعث شده فعالان بسیاری در این عرصه وارد شوند. یکی از این محصولات اشپیل مهره می باشد که معمولاً در مهره های چاکدار استفاده می شود بدین صورت که شفتی را که مهره بر روی آن سفت شده سوراخ کرده اشپیل از آن سوراخ عبور کرده و از چاک مهره گذشته و سپس دو سر آن به دو طرف خم میشود؛ با این کار اشپیل مانع از شل شدن مهره می شود. در مهره های معمولی نیز بدین صورت بوده و فرق آن در این است که اشپیل پس از مهره در سوراخ شفت قرار می گیرد.

کارخانه تولید اشپیل مهره کجاست؟

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز انواع اشپیل مهره را به صورت عمده با استفاده از مفتولهای مختلف تولید می نماید.

این شرکت با استفاده از متد و روش های جدید بر اساس استانداردهای جهانی کلیه محصولات خود را تولید می کند.از امکانات گروه پیچ اشپیل پارس ایجاد روش فروش مستقیم بوده تا کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان از سراسر کشور بتوانند اشپیل های مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب خریداری نمایند.

اشپیل مهره

قیمت اشپیل مهره در قم

  • اشپیل ها دارای انواع مختلفی می باشند که به چند دسته اصلی تقسیم می شوند:
  • اشپیل های فنری
  • اشپیل های سنجاقی
  • اشپیل های استاندارد

موارد ذکر شده از مهم‌ترین اشپیل ها هستند؛ اشپیل ها معمولاً از مفتول های آهنی، برنجی، مسی، استیل، آلومینیومی ساخته می شوند. پرمصرف ترین نوع اشپیل ها اشپیل های آهنی هستند که در سایزهای مختلف و اشکال مختلف به صورت انبوه تولید می‌شوند و در صنایعی همچون خودروسازی تابلو سازی صنعتی کنتورسازی و….. کاربرد فراوان دارند.

پس از آن ها اشپیل های برنجی جزء اشپیل های پرمصرف هستند و معمولاً در مناطقی استفاده می‌شوند که قطعه مورد نظر ممکن است در معرض آب یا هوای مرطوب باشد.اشپیل های مسی استیل و آلومینیومی نسبت به انواع دیگر مصرف کمتری دارند. با این حال در صنایع مختلفی از این اشپیل ها نیز سود برده میشود.

اشپیل مهره

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com