آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / تولیدکننده انواع پیچ و مهره ایران

تولیدکننده انواع پیچ و مهره ایران

تولید کنندگان انواع پیچ و مهره ایران در مناطق مختلف از کشور پراکنده شده است در اطراف شهر تهران چندین کارخانه تولید انواع پیچ وجود دارد. در استان اصفهان نیز چند کارخانه چه انواع پیچ را تولید میکنند موجود است.

با رشد صنایع مختلف در کشور نیاز به استفاده از انواع پیچ و مهره در ایران همواره سیر صعودی داشته است، از این رو افراد بسیاری در چرخه تولید و تامین انواع پیچ و مهره های مختلف وارد شده اند. به دلیل فراوانی گونه های مختلف این محصولات و همچنین سایزهای بسیار متنوع عملاً برای هیچ شخص حقیقی یا حقوقی امکان پذیر نبوده که بتوانند انواع پیچ و مهره های مختلف را در تمامی سایز ها تامین و تولید نماید. از این رو دسته بندی های مختلفی به وجود آمده و تولید و تامین پیچ و مهره ها به صورت تخصصی گشت است که فعالان مختلف هر کدام تولید و تامین گوشه ای از این بازار عظیم را گرفته اند.

پیچ و مهره ایران

مبادلات صنعت پیچ و مهره بسیار عظیم بوده و حجم قابل توجه ای از منابع اقتصادی در این سمت بازار صرف می شود.

بیش از ۷۰ درصد نیاز بازار پیچ و مهره وارداتی بوده و از کشورهایی نظیر چین، تایوان، آلمان، ژاپن و….. توسط بازرگانان به کشور وارد می گردد.

برخی از پیچ ها کاملاً وارداتی هستند و تکنولوژی ساخت آنها هنوز به کشور وارد نشده، درباره مهره ها نیز به همین صورت و بیش از ۸۰ درصد این فراورده ها به صورت انبوه از کشورهای مختلف وارد می شوند و حجم بسیار زیادی از ارز را به خود اختصاص می‌دهند.

پر مصرف ترین انواع پیچ و مهره کدام است ؟

پیچ و مهره ها دارای مصرف بسیار زیادی هستند هرکدام به صورت تخصصی در موارد مختلفی استفاده می شوند برای نمونه می توان گفت:

  • پیچ های خودکار
  • پیچ های شش گوش
  • پیچ های آلنی

در سایزهای بسیار و بیشتر از جنس آهن جزء پرمصرف ترین پیچ های امروز بازار هستند که در سایزهای ریز متوسط و بزرگ به صورت عمده و در حجم بسیار وسیعی توسط تولیدکنندگان مختلف در صنایع خودروسازی، چوب، پلاستیک، ماشین آلات کشاورزی، تابلو های صنعتی و…… هستند و عملاً نمی‌توان هیچ صنعتی را بدون وجود پیچ متصور شد.

در بین مهره ها می توان گفت پرمصرف ترین مهره ها مهره های شش گوش معمولی هستند چه در سایزهای بسیار در تیراژ عمده برای کلیه صنایع تامین می گردد.

پیچ و مهره ایران

مرکز فروش پیچ و مهره در ایران کجاست ؟

مرکز فروش پیچ و مهره ایران را باید در شهر تهران جستجو کرد. در تهران چند منطقه وجود دارند که بورس انواع پیچ و مهره هستند.

مهمترین مرکز فروش پیچ و مهره در ایران حوالی خیابان قزوین است؛ در این منطقه فروشگاه ها، پاساژها و مغازه های متعددی وجود دارند که انواع پیچ های مختلف را به صورت خرد و کلان برای متقاضیان تامین می نمایند. و حجم بسیار زیادی از مبادلات اقتصادی پیچ و مهره در این منطقه انجام می پذیرد به طوری که نام این منطقه را قلب پیچ و مهره ایران نامیده‌اند.

پیچ و مهره ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گرفتن قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم از تامین کنندگان مختلف یکی از بیشترین مواردی …