آراد برندینگ
خانه / اشپیل واشر / اشپیل و واشر درجه یک به قیمت کارخانه

اشپیل و واشر درجه یک به قیمت کارخانه

اشپیل و واشر از جمله محصولات زیر مجموعه صنعت اتصالات هستند که در متصل کردن قطعات دستگاه ها کاربرد دارند. بازرگانی پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل و واشر درجه یک به قیمت کارخانه را برای کلیه متقاضیان تامین می نماید.

در واقع می توان گفت واشرها حلقه ها یا دایره هایی هستند که معمولاً از جنس فلز یا لاستیک ساخته می شوند. کاربرد اصلی واشر ها توزیع بار پیچ ها و مهره ها بوده و دارای سایزهای بسیاری هستند. برخی از آن ها دارای قطر کمی بوده و برخی دیگر قطور تر هستند. گاهی از واشر ها برای درزگیری و جلوگیری از نشت استفاده می شود بدین صورت که با قرار دادن واشر بین مهره و قطعه اتصال برقرار می شود و مهره موجب سفت شدن واشر بر روی قطعه مورد نظر شده و شکل خاصی را پدید می آورد که باعث می شود ماده از بین آنها نشت نکند.

اشپیل و واشر

گاهی نیز واشر بین دو قطعه یا بین درپوش و قطعه قرار می گیرد تا با سفت شدن از نشت جلوگیری کند در اصطلاح به این واشرها واشرهای لاستیکی گویند که در صنایع خودروسازی شیرآلات و بسیاری موارد دیگر کاربرد داشته و مصرف آن ها بسیار زیاد است.
اشپیل ها نیز از جمله محصولات زیر مجموعه بخش اتصالات هستند که از مفتولهای آهنی، برنجی، آلومینیومی، استیل و مسی در سایزهای بسیار متنوعی تولید می شوند. از اشپیل ها در صنایعی نظیر خودروسازی، برق فشار قوی، کنتورسازی، فلوتر سازی و….استفاده می شود. بیشترین مصرف اشپیل از نوع آهنی آن ها بوده و کمترین مصرف اشپیل های از جنس مفتول مسی می باشد.

فروش عمده اشپیل و واشر

یکی از خواسته های مشتریان مناسب بودن قیمت نهایی محصولات است تا با قدرت خرید بیشتر مواجه شوند به همین دلیل تلاش می کنند با خرید عمده و مستقیم انواع محصولات مورد نیاز را به قیمت کارخانه تهیه نمایند.

اشپیل و واشر

بازرگانی پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل ها و واشر ها را تولید نموده و با استفاده از روش فروش مستقیم این محصولات را برای کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می نماید.

اشپیل و واشر درجه یک چه ویژگی هایی دارد ؟

اشپیل ها را می توان از نگاه شکلی به سه دسته کلی اشپیل های استاندارد، سنجاقی و مقره تقسیم نمود. هر یک از این اشپیل ها ممکن است از مفتول های مختلف ساخته شود. اشپیل های درجه یک دارای استاندارد بین المللی بوده و باید بر اساس استاندارد DIN94 تولید شوند.

اشپیل و واشر

واشر ها نیز دارای انواع مختلفی از جمله واشر های سخت، فنری، بشقابی گرد، چهارگوش، اریب ….. میباشند. واشر ها دارای استاندارد های مختلفی می باشند واشرهای فلزی استانداردهای خاص خود را داشته که بستگی به مورد استفاده آن ها دارد. همچنین واشرهای لاستیک ای نیز دارای ویژگی های خاص خود هستند با استانداردهای آنها نیز بر اساس مکان مورد استفاده آن ها مشخص می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com