آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / فروشگاه عمده پیچ و مهره اهواز

فروشگاه عمده پیچ و مهره اهواز

اهواز از جمله شهرهای است که پیچ و مهره به صورت عمده در فروشگاه ها به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می شود. انواع پیچ های خودکار، شش گوش، آلن و پیچ چوب را می توان در فروشگاه های پیچ و مهره اهواز تهیه نمود.

تامین کنندگان زیادی وجود دارند که انواع پیچ و مهره را از کارخانه ها یا وارد کنندگان اصلی تهیه نموده و در شهرهای مختلف از جمله اهواز، اصفهان، مشهد، شیراز و….. برای مصرف کنندگان و فروشگاههای کوچک‌تر به صورت عمده فراهم می نمایند.

پیچ و مهره اهواز

می توان گفت انواع پیچ خودکار از پرمصرف‌ ترین پیچ های موجود در بازار است که در فروشگاه ها به صورت خرد و کلان به مشتریان ارائه می شود. پیچ های خودکار دسته های مختلفی دارند اما به طور کلی پیچ های خودکار به دو دسته عمده پیچ های خودکار برای چوب و پیچ های خودکار برای آهن تقسیم می شوند.

گام و رزوه آنها تفاوتهایی دارد و معمولاً فاصله رزوه های پیچ های خودکار مخصوص چوب بیشتر از نوع مخصوص آهن آن است. پیچ های مخصوص آهن نیز دارای انواع بسیار زیادی می‌باشند و در سایزهای گوناگونی بر اساس استاندارد های مختلف تولید می شوند.

مرکز خرید پیچ و مهره کجاست ؟

مهمترین مرکز خرید انواع پیچ و مهره در ایران شهر تهران است. در این شهر مناطق مختلفی وجود دارند که انواع پیچ و مهره های مختلف را میتوان در آنجا تهیه نمود.

بازار شادآباد از جمله مناطقی است که فروشگاه های بسیاری در آن وجود دارند و انواع پیچ های مختلف و همچنین مهره های صنعتی در سایزهای گوناگون را به صورت خرد و کلان برای مشتریان تامین می نمایند و بر اساس سفارش آنها به سراسر کشور ارسال می کنند.

پیچ و مهره اهواز

خیابان قزوین مهمترین بازار پیچ و مهره تهران یا به قولی قلب پیچ و مهره ایران است. در این منطقه پاساژها و فروشگاه های بسیاری وجود دارند که انواع پیچ های مختلف را به صورت خرد و کلان به مشتریان ارائه میدهند؛ همچنین دفتر اغلب واردکنندگان این محصولات در این منطقه قرار گرفته است.

عرضه عمده پیچ و مهره برای مشتریان چه مزایایی به همراه دارد ؟

بسیاری از مشتریان به دلیل محدودیت بودجه ترجیح میدهند که نیازهای خود را با کمترین هزینه برآورده کرده از طرفی دیگر محصولات با کیفیتی دریافت نمایند. یکی از راههای رسیدن به کیفیت و قیمت مناسب؛ تهیه محصولات با استفاده از روش خرید عمده است.

پیچ و مهره اهواز

در مناطق جنوبی نیز بسیاری از افراد با مراجعه به فروشگاه ها انواع پیچ و مهره اهواز را به صورت عمده با قیمتی مناسب خریداری نموده و استفاده میکنند.

مهمترین مزیت خرید عمده پیچ و مهره توسط مشتریان ارزانتر بودن قیمت نهایی محصول و به تبع آن بالا رفتن قدرت خرید افراد و همچنین بهره مندی از محصولات با کیفیت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گرفتن قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم از تامین کنندگان مختلف یکی از بیشترین مواردی …