آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / خرید پیچ و مهره خودرویی

خرید پیچ و مهره خودرویی

به دلیل مصرف بالای پیچ و مهره خودرویی افراد بسیار زیادی هستند که در چرخه تامین و تولید انواع این محصولات وارد شده اند. به صورتی که درصد بالایی از حجم خرید و فروش ها به این دسته اختصاص داده شده است.

پیچ و مهره ها یکی از مهمترین ارکان پایداری انواع سازه های صنعتی و دستگاه های مختلف هستند؛ این فرآورده‌ها باعث می شوند که انواع قطعات مختلف به یکدیگر متصل شده و تشکیل کالایی بزرگتر دهند.در واقع میتوان گفت پیچ و مهره خودرویی در موارد مختلفی کاربرد دارند.

تقریباً نمی‌توان صنعتی را مشاهده نمود که به نوعی یا انواعی از پیچ ها در آن به کار نرفته باشد. از جمله مهمترین صنایعی که در آن ها انواع پیچ و مهره ها استفاده می شود هواپیماسازی، کشتی سازی، راه آهن، واگن سازی خودروسازی، ماشین آلات کشاورزی، پل سازی، سوله سازی، موتور سازی، برق و الکترونیک و بسیاری صنایع دیگر هستند که هر یک به نوعی با انواع پیچ و مهره در تماس می باشند.

پیچ و مهره خودرویی

موارد کاربرد پیچ خودرو

خودروسازی یکی از مهمترین صنایع ای است که انواع پیچ و مهره ها در آن استفاده می شود. پیچ و مهره خودرویی دارایی سایزهای بسیار متنوعی هستند پیچ های ریز در جاهایی همانند کیلومتر شمار، رودری ها، کنسول و… در خودروها به کار می روند. پیچ های متوسط در قسمت‌های مختلف موتور و بدنه استفاده می شود؛ پیچ های بزرگ نیز در بخش های مهمتر موتور، شاسی ، چرخ و…. استفاده می شوند.

پیچ های به کار رفته در خودروها گریدهای متنوعی دارند. بعضی از آن ها پیچ های آلیاژی، برخی دیگر پیچ های آهنی و دسته ای نیز پیچ های استیل هستند. هرچقدر پیچهای خودروها بیشتر تحت فشار قرار بگیرند جنس آنها نیز سخت تر می باشد.

پیچ و مهره خودرویی

انواع پیچ و مهره پراید

پیچ های به کار رفته در پراید بسیار متنوع هستند برخی از آنها پیچ های خشک بوده و برخی دیگر پیچ های آهنی می باشند. مهره ها نیز تقریباً به همین حالت هستند از مهره های ۴ تا مهره‌های ۱۶ در پراید ها مشاهده و استفاده شده است.

به دلیل مصرف بالای پیچ و مهره پراید پیچ و مهره های خودرویی افراد بسیار زیادی هستند که در بازار این محصولات وارد شده و فعالیت چشمگیری دارند.

پیچ و مهره خودرویی

قیمت پیچ چرخ پژو و سمند

خرید پیچ و مهره خودرویی یکی از مواردی است که قطعه سازان بسیاری دغدغه تهیه آن را دارند و همواره در تلاش هستند تا تامین کننده و تولید کننده اصلی این پیچ و مهره ها محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند.
پیچ های چرخ به کار رفته در ماشینهای مختلف همانند پراید، پژو، سمند، پژو پارس و بسیاری از خودروهای دیگر به دلیل فشار زیادی که بر آنها وارد می شود همواره باید دارای استانداردهای ویژه و مقاومت بالایی باشند تا در برابر فشار های مختلفی که به آنها وارد می شود مقاومت کرده و نبرند. این پیچ ها معمولاً پس از تولید پوشش کاری می شوند تا در مقابل عوامل جوی نیز مقاوم بوده و زنگ نزنند تا بتوانند دوام بیشتری داشته باشند.

پیچ و مهره خودرویی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گرفتن قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم از تامین کنندگان مختلف یکی از بیشترین مواردی …