آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره چینی / فروش انواع پیچ و مهره چینی

فروش انواع پیچ و مهره چینی

امروزه کالاهای گوناگونی از کشور های مختلف وارد ایران می شود. به دلیل خرید و فروش انواع پیچ و مهره چینی افراد بسیاری اقدام واردات این اقلام از کشور چین می نمایند.

پایه شکل گیری بازار های مختلف میزان داد و ستد انواع کالاها است. زمانی که نیاز به کالایی افزایش مییابد و تولید کننده داخلی به هر دلیلی قادر به تامین نیاز بازار نباشد افراد مختلف اقدام وارد کردن آن کالا کرده و بازار را تنظیم می نمایند.

گاهی بالا بودن قیمت تولید داخلی مانع رغبت بازار به آن محصول است و گاهی ظرفیت پایین سبب رواج کالای خارجی می شود و گاهی نیز عدم کیفیت این عوامل در کنار یکدیگر یا به تنهایی باعث می شود تامین به استفاده از کالای مشابه خارجی افزایش یابد.

پیچ و مهره چینی

خرید پیچ چینی

پیچ و مهره ها را می توان از پرمصرف‌ترین محصولات صنعتی محسوب کرد. تنوع این فرآورده ها به اندازه‌ای بالا بوده که دسته بندی های مختلف تخصصی برای آن به وجود آمده است و امروزه کمتر فروشگاهی را می توان یافت که انواع مختلف پیچ و مهره ها را داشته باشد.

در حال حاضر دربین پیچ و مهره های خارجی بیشترین نوع آن ها وزارت کشور چین به ایران وارد می شود؛ میزان واردات انواع پیچ و مهره چینی به قدری زیاد بوده که درصد قابل توجهی از بازار پیچ و مهره را به خود اختصاص داده است. در این راستا فعالان بسیار زیادی وارد این عرصه شده است و اقسام پیچ و مهره چینی را برای کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان در سراسر کشور تامین نموده و برای آنها ارسال می نمایند.

پیچ و مهره های چینی دارای کیفیت های مختلفی هستند که از درجه یک تا درجه سه دسته بندی شده اند و افراد مختلف بر اساس نیاز خود انواع آنرا تهیه نموده و مصرف می نمایند.

پیچ و مهره چینی

انواع مدل های پیچ کدام است ؟

پیچ ها دارای دسته بندی های مختلفی می باشند از نگاه شکلی به پیچ های: آلن، شش گوش، دوسو، چهارسو، ستاره‌ای و.. دسته بندی می شوند. از یک نگاه دیگر به پیچ های نوک تیز یا نوک تخت تقسیم می شود. در دسته بندی دیگری به پیچ های دنده ریز و دنده درشت تقسیم می‌شوند.

پیچ ها از مفتول های آهنی؛ فولادی، استیل، برنجی و…. ساخته می شوند. به طور کلی می توان گفت دسته بندی پیچ ها بسیار بسیار متنوع بوده که اغلب بر اساس کاربری آنها مشخص می شود.

پیچ و مهره چینی

مرکز اصلی خرید و فروش انواع مهره کجاست ؟

بزرگترین مراکز اصلی خرید و فروش انواع مهره در مدل های مختلف در ایران شهر تهران می باشد. بازارهای اصلی انواع مهره در تهران در سه منطقه پراکنده شده است. بازار حسن آباد که معمولاً بورس مهره های ریز می باشد. بازار شادآباد که انواع مهره های مختلف را می توان به صورت خرد و کلان در آنجا تهیه کرد.

مهمترین بازار مهره تهران حوالی خیابان قزوین است که انواع مهره های مختلف در فروشگاهها و پاساژهای متعددی برای افراد تامین می شود. مهمترین تامین کنندگان مهره در محدوده خیابان قزوین قرار گرفته‌اند.

پیچ و مهره چینی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com