آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / بازار پیچ و مهره حسن آباد

بازار پیچ و مهره حسن آباد

بازار پیچ و مهره حسن آباد یکی از مهمترین بازارهای پیچ و مهره در تهران می باشد. همچنین منطقه حسن آباد مهمترین بازار ابزار یراق در تهران بوده و فروشگاه های بسیاری در این منطقه وجود دارد.

امروزه با رشد جمعیت کسب و کارهای مختلفی به وجود آمده است. برخی از محصولات به دلیل مصرف بالای آن ها افراد بیشتر و سرمایه‌های بالاتری را جذب کرده‌اند. برخی از محصولات نیز تخصصی شده اند و همین مسئله باعث شده چه فروشگاه ها نیز به صورت خط تخصصی و ویژه این محصولات را ارائه نمایند.

از پرمصرف‌ترین محصولات در صنعت میتوان به کالاهای بخش اتصالات اشاره کرد که به دلیل تنوع ساختاری و شکلی که دارند بازارهای مختلفی را تشکیل داده اند. می توان گفت حجم قابل توجه ای از مبادلات اقتصادی بازارهای صنعتی مربوط به بخش اتصالات است.

بازار پیچ و مهره

بازار پیچ و مهره حسن آباد یکی از ویژه ترین بازارهای کشور می باشد که انواع پیچ و مهره ریز را به صورت تخصصی ارائه می نماید؛ تامین کنندگان زیادی در این منطقه قرار دارند انواع پیچ ریز را برای کلیه مشتریان و متقاضیان فراهم می نمایند.

از دیگر ویژگی های این بازار ارائه انواع محصولات بخش ابزار یراق بوده که به صورت گسترده در این منطقه ارائه می‌شود. پاساژها، فروشگاه ها و مغازه های بسیاری در این منطقه وجود دارند نیاز های مشتریان را برآورده می کنند. به نوعی می توان گفت منطقه حسن آباد تعیین کننده قیمت ابزار یراق در کل کشورمی باشد.

پیچ و مهره های صنعتی ایران

انواع پیچ و مهره

پیچ و مهره ها انواع بسیار زیادی دارند بعضی از آن ها از مفتول های آهنی و برخی دیگر از مفتول های آلیاژی ساخته می شوند. گاهی هم پیچ و مهره ها را از مفتول های استیل و گاهی از مفتول های برنجی می سازند. پیچ و مهره ها از لحاظ شکلی به پیچ های شش گوش، آلنی، خروسکی، خودکار و…. تقسیم می شوند.

از نظر گام یا دنده به دو دسته کلی دنده ریز و دنده درشت یا دنده اینچ و دنده میلیمتر تقسیم می شوند. هر یک از این دسته بندی ها دارای سایز های متعددی می باشند. مصرف هر یک از این ها بالا بوده و دارای استانداردهای خاص خود می باشند.

پیچ و مهره های صنعتی ایران

خرید و فروش عمده انواع پیچ و مهره

مهم ترین مراکز خرید و فروش عمده انواع پیچ و مهره در تهران در سه منطقه اصلی قرار گرفته است. بازار بزرگ شادآباد حوالی فتح که دارای فروشگاه های متعددی بوده که انواع پیچ و مهره های مختلف را برای افراد تامین می نمایند.
بازار پیچ و مهره حسن آباد که به صورت تخصصی انواع محصولات را برای مشتریان فراهم می کند. اما مهم ترین بازار تهران حوالی خیابان قزوین بود اغلب پیچ و مهره ایران می باشد اکثر تامین کنندگان اصلی پیچ و مهره در منطقه خیابان قزوین قرار دارند.

پیچ و مهره بلند

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گرفتن قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم از تامین کنندگان مختلف یکی از بیشترین مواردی …