آراد برندینگ
خانه / پیچ متری / سفارش پیچ و مهره متری

سفارش پیچ و مهره متری

امروزه یکی از بیشترین نیازهایی که در بازارهای پیچ و مهره دیده می شود سفارش انواع پیچ متری می باشد. پیچ و مهره متری در موارد مختلفی کاربرد دارند و توسط فعالان این عرصه استفاده می شوند.

در صنایع مختلف انواع پیچ و مهره ها به کار گرفته می شود مصرف این فرآورده ها بسیار زیاد می باشد بگونه ای که می توان گفت سهم قابل توجه و بسیار زیادی از مبادلات اقتصادی صنعتی در این بخش انجام می شود؛ این مسئله باعث گردیده که بازار پیچ و مهره ها پر رونق بوده و افراد مختلفی در این بازار مشغول به فعالیت شده اند. پیچ و مهره ها دارای انواع بسیار زیادی می باشند از جمله پیچ و مهره متری.

پیچ و مهره متری

پیچ های متری در صنایع مختلفی استفاده می شوند. در شیرآلات صنعتی، انواع کانال سازی، اسکلت و سازه مهمترین صنایعی هستند که از انواع مختلف پیچ و مهره بیشتر استفاده می شود.

پیچ و مهره متری موجود در بازار دو دسته هستند برخی از آن ها وارداتی بوده که معمولاً تعداد آن ها بیشتر می باشد و برخی دیگر تولیدات کارخانه‌های مختلف داخلی هستند که درصد کمتری از بازار را به خود اختصاص داده است. برخلاف تصور کیفیت پیچ های متری تولید داخل بسیار مطلوب می باشد و قابل رقابت با انواع وارداتی آن است.

پیچ و مهره متری

پیچ متری چیست و انواع آن کدام است ؟

پیچ های متری میلگردهای رزرو شده هستند در قطرهای مختلف چه در اندازه های مشخصی بریده شده اند. به بیان دیگر می توان گفت مفتولهای تمام شده که اغلب در ابعاد یک متری تا سه متری هستند. از مفتول های آهنی فولادی آلیاژی و گاهی نیز برنجی برای ساخت پیچ و مهره متری استفاده می شود.

نوع فولادی این محصولات دارای سه گرید شناخته شده ۱۲٫۹ – ۱۰٫۹ – ۸٫۸ هستند. این فرآورده ها گام‌های مختلفی دارند؛ برخی دارای رزوه های برابر با اینچ و برخی دیگر برابر با میلیمتر دارند. پیچ های متری دارای قطرهای متنوعی هستند یکی از دلایل رایج شدن این نوع پیچ ها آزادی عمل برای مصرف کنندگان است که می توانند آن ها را به صورت شاخه ای خریده و به اندازه مورد نظر برش داده و استفاده می‌کنند.

برای پیچ های متری استانداردهای مختلفی تعریف شده است اما می توان گفت مهمترین استانداردهای این پیچ ها بر اساس DIN 975 – DIN 976 مقرر گردیده است.

پیچ و مهره متری

مرکز اصلی فروش پیچ متری کجاست ؟

مرکز اصلی فروش انواع پیچ و مهره در تهران خیابان قزوین است بسیاری از فروشگاه ها وجود دارند که انواع این محصولات را به صورت عمده دپو کرده و برای مصرف کنندگان ارسال می نمایند.

پس از بازار خیابان قزوین در منطقه شادآباد میتوان برخی از تامین کنندگان پیچ های متری را مشاهده نمود. به صورت محدود در منطقه حسن آباد نیز برخی از انواع پیچ های متری ارائه می‌شود.

پیچ و مهره متری

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گرفتن قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم از تامین کنندگان مختلف یکی از بیشترین مواردی …