آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / فروش پیچ و مهره خروسکی

فروش پیچ و مهره خروسکی

یافتن محل خرید و فروش انواع پیچ و مهره خروسکی یکی از نیازهایی است که احساس می شود. مصرف کنندگان این نوع پیچ و مهره ها اغلب اوقات تلاش میکنند تا تامین کننده اصلی این فرآورده را یافته و نیازهای خود را از آن تهیه نمایند.

مهره ها از زیر مجموعه های بخش اتصالات هستند دارای انواع بسیار مختلفی می باشند مشهورترین آن ها مهره های شش گوش،کاسه نمدی، چاک دار و خروس کی هستند .
مهره ها معمولاً از مفتول های آهنی، فولادی، استیل، آلیاژی و برنجی تولید می شوند. پرمصرف ترین نوع آنها نوع آهنی و پولادی است پس از آن ها از مهره های استیل و آلیاژی استفاده می شود مهره های برنجی معمولاً کم مصرف ترین نوع این محصولات هستند. با این حال مصرف آنها نیز در صنایع مختلف بسیار زیاد می باشد.

پیچ و مهره خروسکی

پیچ و مهره خروسکی چیست؟

مهره های خروسکی به دسته ای از مهره ها گفته می شود که دارای دو لبه بوده که بتوان با دست ابزار ویژه به راحتی آن‌ها را باز و بسته کرد. مهره های خروسکی معمولاً در مواردی استفاده میشود چه نیاز است با سرعت و به دفعات باز یا بسته شوند.

این محصولات در صنایع مختلف ای کارایی دارند در بیشتر موارد فشار زیادی بر آن ها وارد نمی شود گاهی هم ممکن است در مواردی استفاده شوند که نیاز است فشار زیادی را تحمل نمایند که در این مواقع ممکن است از نوع چدنی آنها (داکتیل) استفاده شود.

پیچ های خروسکی به نوعی از پیچها گفته می شود که سر آنها دو لبه بوده که برخی از اشخاص به آنها پیچ تاجدار و برخی دیگر پیچ خروسکی می گویند.

این پیچ ها معمولاً در مواردی استفاده میشود چه نیاز است با دست سفت یا شل شوند و همچنین ممکن است بارها باز یا بسته شود. نوع سفید آن ها در بازار بیشتر مشاهده شده و در صنایع چوب به وفور و مقدار زیاد مصرف می شوند.

پیچ و مهره خروسکی

عرضه انواع پیچ و مهره خروسکی

بازرگانی پیچ اشپیل پارس انواع پیچ و مهره های با کیفیت صنعتی را در سایزهای مختلف برای مصرف کنندگان به متقاضیان این محصول تامین می نماید و به سراسر کشور ارسال می کند.

استاندارد های پیچ و مهره خروسکی

پیچ و مهره ها بر اساس موارد استفاده همچنین شکل و مواد به کار رفته در آنها دارای دسته بندی های مختلفی می باشند همچنین استانداردهای بسیار متنوعی برای هریک از آنها تعریف شده است.

پیچ و مهره های خروسکی نیز دارای استانداردهای ویژه‌ای می باشند، مهره های خروسکی اغلب براساس استاندارد DIN315 تولید شده و به کار گرفته می شود. پیچ های خروسکی اغلب مواقع بر اساس استاندارد DIN316 تولید شده و و در موارد تعریف شده برای آن ها استفاده می شوند.

پیچ و مهره خروسکی

خرید عمده پیچ و مهره خروسکی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده خرید نموده و از مزایای مختلف آن ها بهره مند شوند. اولین مزیت خرید عمده پیچ و مهره قیمت مناسب تمام شده محصول می باشد از این رو افراد تلاش می کنند تا تأمین کننده اصلی را یافته و هم جنس با کیفیت و هم با قیمت مناسب تهیه نمایند.

بازرگانی پیچ اشپیل پارس انواع این محصولات را با کیفیتی مناسب و قیمتی خوب به مشتریان عرضه می نماید.

پیچ و مهره خروسکی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گرفتن قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم از تامین کنندگان مختلف یکی از بیشترین مواردی …