آراد برندینگ
خانه / اشپیل آهنی / انواع اشپیل آهنی و سنجاقی با قیمت مناسب

انواع اشپیل آهنی و سنجاقی با قیمت مناسب

انواع اشپیل آهنی و سنجاقی با قیمت مناسب را می توانید از بازرگانی پیچ و اشپیل پارس واقع در خیابان قزوین پاساژ فرجی تهیه نمایید. شرکت پیچ اشپیل پارس با فروش مستقیم انواع اشپیل آهنی وسنجاقی درسایزهای مختلف این محصولات را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان و متقاضیان ارائه نموده و به سراسر کشور و بازارهای مختلف ارسال می نماید.

در دوران معاصر شاهد انقلاب صنعتی بوده ایم.نتیجه این انقلاب صنعتی انفجار جمعیت بوده است که باعث رشد چشمگیرو روزافزون استفاده از محصولات مختلف توسط مردم شده است.این پدیده باعث شده تا افراد بسیار زیادی به دنیای صنعتی وارد شوند،بطوری که می‌توان گفت حجم بسیارعظیم وبالایی از مبادلات اقتصادی سراسر جهان در حوزه صنعت بوده است.

خرید اشپیل

صنایع مفتولی یک بخش بسیار مهم از این مبادلات را به خود اختصاص داده است. یکی از ساخته‌های صنایع مفتولی اشپیل آهن بوده،که در سایزهای مختلف و اشکال متنوع تولید و به درخواست کنندگان و متقاضیان و مصرف کنندگان عرضه می گردد.شرکت پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل آهنی و سنجاقی را تولید نموده و به کلیه متقاضیان در سراسر کشور ارائه می نماید.

اشپیل صنعتی

اشپیل صنعتی دارایی بخش بندی های متنوعی می باشد،از جمله انواع اشپیل آهنی که جزء این بخش بندی است.اشپیل های آهنی دارای اشکال بسیار گوناگون می باشد. پرمصرف ترین نوع این اشپیل ها اشپیل آهنی بوده که از قطره یک میلی متر تا ۱۴ میلیمتر در پول های مختلف بنا به کاربری های متنوع تولید می شود.

کارخانه پیچ و اشپیل قم

برخی از این فرآورده ها به دلیل استاندارد محاسبه شده برای آن یا نیاز مشتری آغشته به پوشش کاری هایی از قبیل گالوانیزه سرد یا گرم می گردد و برخی نیز بدون پوشش کاری خاصی در اختیار مشتری قرار می گیرد. اشپیل های دیگری نیز وجود دارند که از مفتولهای برنجی، مسی، آلومینیومی یا استیل ساخته می شوند، هر یک از این محصول ها در ماشین آلات،تجهیزات یا بخشهایی که نیاز باشد به کار گرفته می شوند.

اشپیل ماشین

اشپیل ماشین دارای انواع فراوانی که در چرخ لنت ترمز و برخی از تجهیزات دیگر خودروها استفاده می گردد. امروزه شاهد به کار رفتن این اشپیل ها در خودروهای سواری نظیر پراید،پژو پرشیا، آردی، ۴۰۵، ۲۰۶… خودروهای سنگین همانند کامیون، نیسان، وانت……هستیم نشان از مصرف بالای این فرآورده در خودروسازی دارد.

اشپیل ماشین

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید اشپیل

سفارش اشپیل آهنی با خرید مستقیم

سفارش اشپیل آهنی با خرید مستقیم از کارخانه یکی از خواسته‌هایی است که همواره مشاهده …