آراد برندینگ
خانه / اشپیل استیل / انواع اشپیل استیل و سنجاقی به قیمت مناسب

انواع اشپیل استیل و سنجاقی به قیمت مناسب

انواع اشپیل استیل و سنجاقی به قیمت مناسب را می‌توانید با مراجعه به شرکت پیچ اشپیل پارس با کیفیتی بسیار بالا خریداری نمایید.این بازرگانی انواع اشپیل را درسایزهای مختلف و بسیارمتنوع تولید نموده، به صورت مستقیم وعمده در اختیار کلیه مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.همچنین انواع اشپیل برنجی نیز توسط این بازرگانی تولید می شود.

امروزه یکی هست مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان اقتصادی تهیه محصولات مورد نظر با کیفیت عالی و قیمت مناسب است. به دلیل وجود دلالان ودست به دست شدن کالاهای مختلف در بین این واسطه ها مصرف کننده نهایی با قیمتی بسیار بالاتر محصول مورد نظر خود را خریداری می نماید.

اشپیل ماشین

شرکت پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل استیل، برنجی، مسی، آلومینیومی و آهنی را در اشکال مختلف و سایزهای متنوع تولید نموده، به کلیه مشتریان و مصرف کنندگان با روش فروش مستقیم با قیمتی مناسب عرضه می نماید و به سراسر کشور ارسال می کند.این بازرگانی با استفاده ازمفتولهای درجه یک و مرغوب انواع اشپیل های استاندارد، سوزنی، سنجاقی، کلیپسی، کله گاوی را به صورت عمده در تیراژ بالا تولید نموده به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

تولیدی اشپیل

اشپیل چیست و در کجا تولید میشود سوالی است که به دلیل ناشناخته بودن این محصول بارها پرسیده شده است.اشپیل از زیرمجموعه‌های صنعت اتصالات می باشد، برخی آن را زیر مجموعه پین ها می دانند و بعضی دیگر آن را در دسته خارها قرار می دهند.این محصول در سایزهای مختلف تولید می شود. همچنین دارای اشکال گوناگونی می باشد.در صنعت خودروسازی، برق فشار قوی، تاسیسات، ماشین آلات کشاورزی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد فراوانی دارد.شرکت پیچ اشپیل پارس اولین تولیدی اشپیل در ایران بوده که در شهرک صنعتی شکوهیه واقع شده است.

خرید اشپیل

قیمت اشپیل

قیمت اشپیل ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد،نوع اشپیل، مواد اولیه به کار رفته آن، سایز، وزن محصول نهایی و آیتم های دیگری در مجموع شروط به دست آمدن قیمت این محصول می باشند.بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل های مختلف را به صورت عمده تولید می نماید.این گروه با استفاده ازروش فروش مستقیم انواع این فرآورده را به کلیه متقاضیان و مشتریان ارائه می نماید و در سراسر کشور توزیع می‌کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل ماشین

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران یکی از امکاناتی است که بازرگانی پیچ …