آراد برندینگ
خانه / انواع اشپیل / اشپیل چیست و انواع آن کدام است ؟

اشپیل چیست و انواع آن کدام است ؟

اشپیل چیست و انواع آن کدام است؟ پرسشی است که بسیاری از افراد زمانی که با کلمه اشپیل مواجه می شوند می پرسند. به دلیل ناشناخته بودن این محصول بسیاری از افراد درباره آن آگاهی نداشته یا اطلاعات بسیار ناچیزی دارند.

اشپیل ها از جمله قطعات زیر مجموعه صنعت اتصالات می باشند. به دلیل شباهت کارایی اشپیل ها بعضی از مصرف کنندگان آنها را در دسته پین ها قرار می دهند و بعضی دیگر آنها را نوعی خار می دانند؛حال آنکه اشپیل ها قطعات مستقلی هستند که جزء هیچکدام از موارد فوق نمی باشد.

دارای اشکال مختلفی از جمله موارد زیر هستند:

  • اشپیل استاندارد
  • اشپیل سوزنی
  • اشپیل سنجاقی
  • اشپیل فنری
  • اشپیل فنری دوبل

اشپیل چیست

ازمفتول های آهنی، آلومینیومی، برنجی، مسی، استیل و در اشپیل های فنری از مفتول های فنری برای تولید آنها استفاده می شود.انواع اشپیل ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند از جمله تاسیسات، برق فشار قوی، آسانسور سازی، خودروسازی، کنتورسازی، فلوترسازی، تابلو سازی صنعتی و بسیار صنایع دیگر می توان نام برد.

از کجا میتوان انواع اشپیل را خریداری نمود؟

پرسشی است که بسیاری از افراد با آن روبه رو می شوند تولید کنندگان اشپیل در ایران بسیار محدود هستند. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس اولین تولید کننده اشپیل در ایران بوده که از سال ۱۳۵۹ وارد این عرصه شده است.

این شرکت انواع اشپیل های مختلف را از مفتول های گوناگون در سایزهای متنوع به صورت خرد و کلان تولید می نماید و برای کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان به سراسر کشور ارسال می کند.

اشپیل چیست

مراکز فروش اشپیل در تهران کدام است ؟

به دلیل ناشناس ماندن اشپیل در نزد قشر زیادی از جامعه افراد کمی اطلاع دارند که اشپیل چیست و همچنین نفراتی که در صنعت اشتغال دارند و اطلاعات کافی از کاربرد این فرآورده در دست دارند نیز گاها از مکان‌های فروش این محصول باخبر نیستند. شرکت پیچ اشپیل پارس تولید کننده انواع اشپیل های صنعتی است دفتر مرکزی این بازرگانی در خیابان قزوین پاساژ فرجی قرار گرفته و پاسخگوی سفارش‌ های کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان می باشد.

اشپیل چیست

همچنین کارخانه این مجموعه در شهرک شکوهیه قم واقع شده که توانسته خط تولید انواع اشپیل و پیچ و مهره را جهت سفارشات عمده داخلی و نیز صادراتی برای رفاه هر چه بهتر در امر تجارت متقاضیان فراهم آورد. شما نیز اگر در صدد خرید انواع اشپیل با کیفیت به قیمت مناسب می باشید در اسرع وقت با کارشناسان فروش جهت بهره مندی از تجارتی آسان در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com