آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / فروش انواع پیچ و مهره های صنعتی ایران

فروش انواع پیچ و مهره های صنعتی ایران

امروزه به دلیل اهمیت فراوان پیچ و مهره ها و کاربرد بسیار زیاد این محصولات خرید و فروش انواع پیچ و مهره های صنعتی در ایران توسط فعالان مختلف در بازارهای صنعتی در حجم بسیارزیاد انجام می شود.

بخش بسیار زیادی از مبادلات محصولات صنعتی در بازار های ایران به انواع پیچ و مهره ها اختصاص یافته است به صورتی که روزانه مبالغ بسیار زیادی در این بخش توسط فعالان این عرصه جابجا می شود که نشان دهنده مصرف زیاد انواع پیچ و مهره های صنعتی در کشور ایران است.

صنایع تولیدی بسیار زیادی وجود دارند که از انواع پیچ و مهره های مختلف در تولید محصولات خود استفاده می کنند. به طور کلی صنعت بدون وجود پیچ و مهره ها عملاً تعطیل می شود و به همین دلیل خرید و فروش انواع پیچ و مهره های صنعتی در بازار رواج دارد.

پیچ و مهره های صنعتی ایران

انواع پیچ و مهره صنعتی

برای تهیه انواع پیچ و مهره های صنعتی در شهر های بزرگ ؛ مراکز و بازارهای مختلفی وجود دارد. برخی از پیچ ها و مهره ها تخصصی بوده و افراد بسیار محدودی این محصولات را تامین یا تولید می نمایند. برای نمونه پیچ و مهره خروسکی از جمله پیچ و مهره های خاص می باشد که افراد کمی در بازار آنرا ارائه می نمایند. به طور کلی متقاضیانی که در پی خرید پیچ و مهره می باشند با توجه به نوع مصرفی که دارند به تامین سفارشات خود در بازار صنایع می پردازند.

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع پیچ و مهره های خروسکی را با کیفیت بسیار عالی به صورت عمده تأمین نموده و برای کلیه متقاضیان و مشتریان در سراسر کشور ارسال می نماید.

پیچ و مهره های صنعتی ایران

فروش پیچ و مهره صنعتی

در شهر تهران فروش پیچ و مهره های صنعتی در سه منطقه به صورت بوس انجام می پذیرد. به جز این مناطق در بخش های دیگر شهر تهران پیچ و مهره های صنعتی به صورت جزئی در برخی از ابزار فروشی ها به مشتریان ارائه می شود. بازار بزرگ شادآباد یکی از مهمترین مناطقی است انواع پیچ و مهره صنعتی به صورت عمده در آن ارائه می شود.

مهم ترین بازار پیچ و مهره شهر تهران که برخی نام آنرا قلب پیچ و مهره ایران نامیده‌اند؛ حوالی میدان قزوین قرار گرفته است. در این منطقه پاساژها به فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارند انواع پیچ و مهره های صنعتی را به صورت خرد و کلان به مشتریان و متقاضیان ارائه می نمایند.

پیچ و مهره های صنعتی ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بورس پیچ و مهره حسن آباد

بورس پیچ و مهره حسن آباد

یکی از مکانهایی که به  بسیاری از افراد تصور می کنند که بورس انواع پیچ …