آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره خروسکی / پیچ و مهره خروسکی با ارزان ترین قیمت

پیچ و مهره خروسکی با ارزان ترین قیمت

پیچ و مهره خروسکی با ارزانترین قیمت یکی از درخواست هایی است که این روزها توسط  مشتریان خرید و فروش پیچ و مهره ها در بازار پیگیری می شود.پیچ و مهره های خروسکی کاربرد های ویژه ای دارند که آنها را از انواع پیچ و مهره های دیگر متمایز می کند همچنین شکل آنها نیز با پیچ و مهره های دیگر متفاوت است.

پیچ و مهره های خروسکی کاربردهای بسیار زیادی دارند معمولا به دو گونه  سیاه یا آبکاری  شده به روش کار گالوانیزه در بازار مشاهده می شوند. پیچ و مهره های خروسکی معمولا در مکان هایی استفاده می شوند که افراد بتوانند بدون وجود آچار به راحتی آنها را با دست  باز و بسته یا شل و سفت کنند. این محصولات در سایزهای مختلفی تولید می شوند.

پیچ و مهره خروسکی

در بازار حسن آباد تهران انواع پیچ و مهره های خروسکی توسط برخی از فروشگاه ها تامین می شود. در منطقه شاداباد مغازه های مختلف انواع این محصولات را به فروش میرسانند، اما بورس اصلی این نوع از پیچ و مهره در حوالی خیابان قزوین است. در این منطقه فروشگاه های بسیاری انواع پیچ و مهره  خروسکی سیاه و سفید را به مشتریان ارائه می نمایند. نوع سفید یا گالوانیزه آنها معمولا در مکان هایی استفاده می شود که با هوای مستقیم در تماس است و از روش گالوانیزه برای مقاوم کردن این نوع محصولات در برابر زنگ زدگی استفاده میشود.

پیچ خروسکی چیست

پیچ های خروسکی عموماً از جنس آهن هستند که با روش گالوانیزه در مقابل زنگ زدگی مقاوم می شوند.برخی از این پیچ ها را از استیل نیز می سازند.برای سفت کردن این پیچ ها معمولا از دست استفاده می‌شود و نیازی به آچار ندارند. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع پیچ های خروسکی را تامین نموده و برای کلیه مصرف کنندگان در سراسر کشور ارسال می نماید.

پیچ و مهره خروسکی

قیمت مهره خروسکی

مهره های خروسکی کاربردهای زیادی دارند از جمله درگیره ها استفاده می شوند. این مهره ها اغلب در مکان هایی استفاده میشودکه نیاز به آچار نباشد.جنس آنها اغلب از آهن بوده و گاهی نیز با روش گالوانیزه آنها را آبکاری می نمایند. این مهره ها در سایزهای مختلف و متنوع ساخته می شوند و اکثراً وارداتی هستند.مهره های خروسکی  بر اساس استاندارد  ۳۱۵ DIN تولید می شوند.

پیچ و مهره خروسکی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com