آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره / فروش ویژه پیچ و مهره تخت خواب

فروش ویژه پیچ و مهره تخت خواب

فروش ویژه پیچ و مهره تخت خواب به دلیل افزایش تولید انواع تخت خواب های مختلف افزایش بسیار چشمگیری پیدا کرده و باعث حضور فعالان اقتصادی زیادی در این زمینه شده است؛ انواع این محصولات را برای مشتریان در سراسر کشور تامین می نمایند.

با افزایش جمعیت طی چند سال گذشته و به وجود آمدن خانواده های جدید و نیازهای این جمعیت صنایعی که با اشکال گوناگون این نیازها سرکار دارند افزایش یافته اند. یکی از وسایلی که طی ده سال گذشته نسبت به سالهای قبل بیشتر مورد توجه قرار گرفته و رواج یافته انواع تخت خواب است. این نگاه جدید باعث گردیده که تمامی صنایع وابسته به این محصول با رشد فراوان روبرو شوند.

پیچ و مهره تخت خواب

پیچ های تخت خواب معمولاً پیچهای استوانه ای بین قطر ۸ تا ۱۲ میلی متر و طول ۱۰ تا ۱۵ میلی متر میباشند. گلین پیچ ها دوسو یا چهارسو است. معمولا از نوع آهنی آن ها استفاده می شود. پیچ ها اغلب به رنگ سفید یا طلایی هستند.
به قطعات تخت قطعه ای وصل می شود مهره وسط آن محکم شده است و در قطعه دیگر از قطعات تخت صفحه دیگری متصل شده و سوراخ کاری شده پیچ از آن سوراخ عبور داده می شود و سپس در مهره پیچیده شده و محکم می شود چهار اتصال در چهار سوی تخت بدین صورت به یکدیگر وصل شده و مانع است جدا شدن قاب های تخت می شوند.

مرکز خرید و فروش عمده پیچ و مهره کجاست ؟

مرکز خرید و فروش عمده پیچ و مهره که نبض بازار را در اختیار داشته و به نوعی تعیین کننده اصلی قیمت انواع پیچ و مهره در سراسر کشور است بازارهای تهران می باشد. بازار پیچ و مهره تهران به صورت تخصصی در مناطق مختلف انواع پیچ و مهره تخت خواب را برای مشتریان و مصرف کنندگان تامین می نماید. روزانه میلیاردها ریال در این بازار رد و بدل شده به حجم عظیمی از مبادلات را به خود اختصاص داده است.
مرکز اصلی خرید و فروش عمده پیچ و مهره خیابان قزوین بوده که در آن انواع فروشگاه های مختلف وجود دارند بکه خواسته های مشتریان را تامین می نمایند.

پیچ و مهره تخت خواب

انواع پیچ و مهره آهنی

پیچ و مهره های آهنی دارای انواع بسیار متنوعی هستند. از لحاظ شکلی به دسته بندی های گوناگونی تقسیم شده ‏اند.

مهمترین پیچهای آهنی از لحاظ شکلی پیچ هایی است که در زیر مورد اشاره قرار گرفته اند:

  • پیچ های خودکار
  • پیچهای استوانه ای
  • پیچ های شش گوش
  • پیچ های آلن
  • پیچ های خروسکی

هر یک از این پیچ ها خود نیز دارای دستهای بسیار مفصلی میباشند که آن دسته ها نیز زیر مجموعه ها و سایز بندی های مختلفی دارند.

پیچ و مهره تخت خواب

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بورس پیچ و مهره حسن آباد

بورس پیچ و مهره حسن آباد

یکی از مکانهایی که به  بسیاری از افراد تصور می کنند که بورس انواع پیچ …