آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره چوب / مرکز فروش عمده پیچ و مهره چوب

مرکز فروش عمده پیچ و مهره چوب

به دلیل رواج استفاده از چوب در ابعاد مختلف زندگی صنایع وابسته به آن نیز بسیار رشد کرده اند. بسیاری از تولید کنندگان وسایل چوبی همواره به دنبال مرکز فروش عمده پیچ و مهره چوب بوده تا بتوانند این محصولات را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

استفاده از لوازم چوبی همانند میز، صندلی، کابینت و هزاران وسیله دیگر باعث گردیده صنایع چوب متحول شده و میزان تولید در آن به طرز چشمگیری افزایش یابد؛ در نتیجه استفاده از پیچ و مهره چوب هم با رشد چند برابری رو به رو شده است.

پیچ های چوب محصولات ویژه هستند که رزوه های آنها با رزوه های پیچ های آهن متفاوت است. فاصله رزوه های آنها زیادتر بوده و لبه آن تیز می باشد به گونه ای ویژه برای چوب طراحی شده تا مصرف کننده بتواند راحت از انها استفاده کند.

پیچ و مهره چوب

پیچ های چوب یا همان پیچ ام دی اف دارای سایزهای بسیار متنوع و گوناگونی هستند و معمولاً سیاه یا سفید می باشند. قطر پیچ های که در صنعت چوب استفاده می شود معمولاً از ۳ میلیمتر تا ۶ میلیمتر بوده و طول آنها نیز معمولاً از ۱۰ میلیمتر تا ۷۰ میلیمتر می باشد( البته از پیچ هایی با قطر دیگر نیز استفاده می شود اما پیچ و مهره های فوق رواج دارند).

خرید پیچ و مهره چوب

به دلیل استفاده از ام دی اف افراد بسیاری وارد این صنعت شده‌اند. فعالیت دراین زمینه بسیار گسترده شده است و حجم بسیار زیادی از انواع لوازم وجود دارند که از ام دی اف ساخته می شوند و در آن ها پیچ و مهره های مخصوص به چوب به کار رفته است.

به همین دلیل تولید کنندگان این منسوجات برای خرید پیچ و مهره چوب به مناطق مختلفی مراجعه می نمایند. مهمترین بازار خرید و فروش پیچ و مهره چوب حوالی خیابان قزوین است به فروشگاه ها مغازه‌ها و پاساژ های زیادی وجود دارند و انواع پیچ و مهره چوب را ارائه می دهند.

پیچ و مهره چوب

فروش پیچ و مهره چوب

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس با اتکا به اصل مشتری مداری و به همراه کادری مجرب یکی از بهترین تامین کننده های انواع پیچ و مهره های مختلف به ویژه پیچ های مخصوص چوب بوده و اقسام این فرآورده ها را به صورت خرد و کلان به کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان در سراسر کشور ارائه می نماید. برای برخورداری از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب با تیم فروش ما در ارتباط باشید.

پیچ و مهره چوب

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com