آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره کیلویی / فروش پیچ و مهره کیلویی درجه یک

فروش پیچ و مهره کیلویی درجه یک

نیاز به انواع پیچ و مهره کیلویی درجه یک باعث گردیده که بسیاری از افراد وارد این عرصه گشته و اقدام به تامین انواع این فرآورده ها به شکل خرد و کلان برای متقاضیان و مصرف کنندگان نمایند.

برای محاسبه تعداد انواع پیچ ها و مهره ها از روش‌های مختلفی استفاده می شود. یکی از این روش ها آن است که وزن هر یک از پیچ و مهره ها را محاسبه کرده تقسیم بر کیلو می کنند. سپس قیمت نهایی محصول را بر اساس کیلو محاسبه کرده و به مشتریان اعلام می نمایند که به این روش فروش کالاها بر اساس کیلو گفته می شود.

برای نمونه پیچ ام دی اف ۵ در ۵۰ دارای وزن ۵/۹۴ می باشد؛ که در هر یک کیلوگرم آن تعداد ۱۶۳/۳۵خواهیم داشت حال این تعداد را ضرب در قیمت هرعدد پیچ کنیم برابر با قیمت هر کیلو از این محصول خواهد شد.

پیچ و مهره کیلویی

بسیاری از انواع پیچ های مختلف در بازار های ایران به این روش محاسبه می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند هرچی سایز پیچ ها بزرگتر شود این روش کمتر به کار گرفته می شود.

درباره مهره ها نیز همین گونه بوده و از این روش استفاده می شود؛ به ویژه زمانی که پیچ و مهره ها را به صورت کیسه ای و بدون بسته بندی خاصی برای مشتریان تامین می کنند این روش دارای کاربرد بیشتری است.

برخی دیگر از افراد نیز از روش بینابینی سود می برند که هم مبتنی بر تعداد بوده و هم مبتنی بر وزن می باشد.

فروش عمده پیچ و مهره کیلویی

فروش عمده پیچ و مهره کیلویی در بازارهای مختلف کشور رواج دارد؛ این روش به ویژه دربین تامین کنندگان عمده شهر های بزرگ که حجم مبادلات بسیار بالایی دارند رواج بیشتری داشته و معمول تر است و هر چقدر حجم مبادلات پایین می آید استفاده از روش کیلویی نیست کمتر به کار گرفته می شود.

پیچ و مهره کیلویی

انواع پیچ و مهره

پیچ و مهره ها دارای انواع بسیار مختلفی میباشند. تفاوت انواع پیچ ها می‌تواند بر اساس مواد به کار رفته در آنها، نوع کارایی آن ها، شکل ظاهری آن ها، اندازه آنها و خیلی عوامل دیگر بستگی دارد تنوع و گوناگونی در پیچ ها بسیار گسترده است از مهمترین پیچها :

  • پیچ های آلنی
  • پیچ های شش گوش
  • پیچ های خودکار
  • پیچ های تمام رزوه

در مورد مهره ها نیست به همین صورت بوده مهره ها به دست های بسیار زیادی بخش‌بندی شده اند.

قیمت پیچ و مهره کیلویی

انواع پیچ خودکار

پیچ های خودکار دارای سایزهای مختلفی هستند که از لحاظ به کار رفتن ممکن است در قطعات آهنی، پلاستیکی، چوبی و…. به کار روند. پیچ های خودکاری که در چوب به کار می رود معمولاً فاصله رزوه هایشان از نوع آهنی بیشتر است.

پیچ های خودکار ممکن است دوسو یا چهارسو و نوک آنها ممکن است شکل مخروط(خزینه ای) یا دایره(گل عدسی) یا اشکال دیگر باشد. مصرف پیچ های خودکار نسبت به انواع پیچ های دیگر معمولاً بیشتر است.

پیچ و مهره کیلویی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ و مهره کیلویی

قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه تهران

قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه تهران عبارتی است که توسط فروشگاه‌های مختلف اینترنتی ارائه …