آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره خشکه / قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه تهران

قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه تهران

قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه تهران عبارتی است که توسط فروشگاه‌های مختلف اینترنتی ارائه می‌شود.پیچ و مهره خشکه به دلیل مناسب بودن؛ در صنایع مختلف از جمله اسکلت ساختمان، سوله سازی، پل سازی و بسیاری از موارد دیگر به کار گرفته می شود، از این رو تامین کنندگان و فعالان بسیاری در بازار این فرآورده مشغول هستند.

قیمت پیچ و مهره کیلویی خشکه در تهران را میتوان در سه بازار مختلف مشاهده نمود. بورس  اصلی  این محصولات حوالی خیابان قزوین بوده چه فروشگاه های مختلفی انواع آن را ارائه می نمایند.در میدان حسن آباد نیز چند مغازه  وجود دارد که برخی از انواع  پیچ و مهره خشکه را به صورت کیلویی ارائه می دهند.در منطقه شادآباد نیز فروشگاه های مختلفی مشاهده شده است که انواع پیچ و مهره خشکه را به صورت کیلویی برای کلیه مصرف کنندگان و مشتریان تامین می نمایند.

پیچ و مهره های خشکه از مفتول های آلیاژی ساخته می شوند که پس از تولید درطی عملیاتی سخت کاری شده و مقاوم می گردند و پس از آن به روشهای گالوانیزه یا داکرومات  پوشش کاری می شوند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم گردند.

قیمت پیچ و مهره خشکه معمولاً از نوع آهنی آن بسیار گران تر بوده وبه روش کیلویی محاسبه می شود؛ بدین صورت که ۱۰۰ یا ۲۰۰ گرم را می شمارند و تعداد به دست آمده را ضربدر کل وزن بار می کنند و بدین صورت تعداد کلی محصول مشخص میشود.

فروش پیچ ریز

فروش پیچ های ریز در نقاط مختلف توسط تامین کنندگان انجام میشود.قیمت پیچ و مهره های ریز نیز معمولا به صورت کیلویی یا جعبه ای محاسبه می شود.درتهران مهمترین مرکز برای فروش پیچ و مهره های ریز بازار حسن آباد می باشد که درمجاورت ایستگاه متروی حسن آباد قرار گرفته است؛ دراین منطقه علاوه بر فروش پیچ های ریز،ابزار ویراق میز توسط تامین کنندگان ارائه می شود.

قیمت پیچ و مهره کیلویی

قیمت پیچ خودکار

یکی از پرمصرف ترین انواع پیچ ها،نوع خودکار آن بوده که در سایزهای مختلف تولید و تامین شده و به مشتریان ارائه می شود.پیچ های خودکار به دلیل  مصرف بالا حجم بسیار زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس تولید کننده و تامین کننده انواع پیچ خودکار با کیفیت و قیمت مناسب بوده، کلیه این محصولات را برای مشتریان و مصرف کنندگان به سراسر کشور ارسال می نماید.

قیمت پیچ و مهره کیلویی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

پیچ و مهره خشکه

انواع پیچ و مهره خشکه

در صنایع بسیار زیادی از جمله اسکلت سازی، سوله سازی، پل سازی، خودروسازی و بسیاری …