آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره استاندارد / عرضه انواع پیچ و مهره استاندارد

عرضه انواع پیچ و مهره استاندارد

گستردگی صنایع مختلف و تولیدات انبوه کالا های صنعتی باعث نیاز به انواع پیچ و مهره استاندارد شده است.نیاز به این محصولات و مصرف آن ها در صنایع مختلف تراکم بسیار بالایی داشته و باعث شده افراد بسیاری در این عرصه فعالیت کنند.

امروزه صنایع مختلف بسیار رشد کرده و باعث به وجود آمدن غول های اقتصادی شده اند؛ برخی از این صنایع به حدی بزرگ شده اند که مرزهای کشورها را نیز در نوردیده و به صورت فرامرزی عمل میکنند؛ اهمیت این صنایع به اندازه ای زیاد بوده که گاهی اقتصاد کشورها را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهند.

پیچ و مهره استاندارد

یکی از مهمترین عواملی که در تولید انواع محصولات صنعتی تاثیر گذار است قطعات به کار رفته در فرآورده های تولیدی آن صنایع می باشد.

پیچ و مهره مهمترین عامل به وجود آمدن و یکپارچگی کالا های مختلف است؛ بدون وجود پیچ و مهره استاندارد در اغلب اوقات متصل کردن قطعات مختلف که تشکیل یک کالای واحد را میدهند امکان‌پذیر نخواهد بود. اهمیت پیچ و مهره های استاندارد به اندازهای ویژه است که نمیتوان صنعت را بدون این محصولات تصور کرد.

فروش عمده انواع پیچ و مهره

فروش عمده انواع پیچ و مهره در بازار های مختلف در سطح کشور مشاهده می شود. در شهر تهران بازارهای پیچ و مهره در مناطق مختلفی پراکنده شده اند. بازار حسن آباد که معمولاً عرضه کننده پیچ های ریز می باشد.

بازار شادآباد بورس انواع پیچ و مهره های صنعتی بوده؛ اماا مهم‌ترین مرکز پیچ و مهره تهران بازار پیچ و مهره خیابان قزوین است. در این خیابان پاساژهای مختلفی وجود دارم که تامین کننده انواع پیچ و مهره های آهنی، پولادی، استیل، برنجی و… بوده و این محصولات را به صورت خرد و کلان به کلیه متقاضیان و مشتریان ارائه می نمایند.

پیچ و مهره استاندارد

استاندارد پیچ و مهره چیست ؟

پیچ و مهره ها دارای استانداردهای مختلفی هستند. DIN مهمترین و مشهورترین این استانداردها است که به وسیله گروه مهندسین آلمان تهیه شده و بخشی از آن شامل لیست بسیار مفصلی بوده که در آن انواع پیچ و مهره از نظر گام و دنده، شکل، سایز و اندازه، کلاس و گرید توضیح داده شده است.

پیچ و مهره استاندارد

این توضیحات بسیار فنی کاربردی با دقت بسیار زیاد بوده که باعث شده بسیاری از کشورهای جهان آن را بپذیرند و به نوعی مرجع اصلی استاندارد سازی برای فرآورده های صنعت اتصالات شود. در کشور ایران نیز DIN به عنوان اصلی‌ترین استاندارد انواع پیچ و مهره و دیگر فرآورده های صنعت اتصالات انتخاب و اجرایی شده است. کتاب های مربوط به DIN جزء منابع مهم تدریس و همچنین محاسبه بوده و قابل استناد می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com