آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره پراید / انواع پیچ و مهره پراید

انواع پیچ و مهره پراید

نیاز به انواع پیچ و مهره پراید به دلیل تولید زیاد این خودرو هر روز در بازار مشاهده می شود. به همین دلیل افراد زیادی وجود دارند که انواع پیچ و مهره پراید را برای مصرف کنندگان و متقاضیان تامین می نمایند.

یکی از صنایع بزرگ کشور صنعت خودروسازی است. سایپا یکی از شرکت های خودروسازی کشور بوده چند نوع خودرو تولید می کند پراید یکی از خودروهایی بوده که روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه از آن تولید می شود. داخل خودرو پراید پیچ و مهره های مختلفی به کار رفته پیچ هایی به قطر ۳، ۴، ۵، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ میلیمتر پرمصرف ترین پیچ هایی هستن که در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته اند که طول آنها نیز از ۵ میلی متر تا ۵۰ میلیمتر متغیر است.

تعداد پیچ های به کار رفته در خودروها به دلیل تولید بسیار زیاد آن ها حجم بسیار وسیعی از بازار پیچ و مهره را به خود اختصاص می دهد به همین دلیل افراد بسیاری وارد این چرخه شده و در حوزه تامین و تولیدمدل های مختلف پیچ و مهره پراید بر آمده اند.

پیچ و مهره پراید

جنس پیچ و مهره ها

جنس پیچ و مهره های مخصوص پراید اغلب آهنی بوده و به روش گالوانیزه پوشش کاری می شوند. برخی از پیچ و مهره های به کار رفته در این خودرو نیز از جنس فولاد یا استیل می باشد. در کنسول و فضای داخلی پراید دست پیچ های خودکار کوچکتر بهره گرفته شده است.

‏ علاوه بر پیچ و مهره ها؛ از دیگر محصولات صنعت اتصالات نیز در خودروی پراید استفاده می شود انواع اشپیل ها خارهای پلاستیکی و فلزی، برخی واشر ها، پین ها و بست ها دراین خودرو و خودروهای دیگر کاربرد دارند.

پیچ و مهره پراید

مرکز اصلی فروش پیچ و مهره پراید کجاست ؟

در شهر تهران مرکز اصلی فروش پیچ و مهره پراید در حوالی خیابان کارگر جنوبی تقاطع میدان قزوین می باشد.

در این منطقه فروشگاه ها پاساژهای مختلفی وجود دارند انواع پیچ و مهره های خودروها را برای مشتریان مختلف به صورت خرد و کلان تامین می نمایند و به سراسر کشور ارسال می‌کنند.

پیچ و مهره پراید

پیچ خودکار چیست ؟

پیچ خودکار به نوعی از پیچ ها گفته می شود که نوک آن ها تیز بوده و برای سفت شدن نیاز به مهره ندارند. پیچ های خودکار دارای انواع مختلفی هستند. از یک بخش آن ها را به دو دسته تقسیم می کنند:

  • پیچ آهن
  • پیچ چوب

فاصله بین رزوه پیچ های چوب نسبت به پیچ های آهنی معمولاً بیشتر است و کله یا گل پیچ های چوب معمولا به صورت مخروط بوده که در اصطلاح به آن خزینه ای می گویند.

پیچ و مهره پراید

پیچ های خودکار دارای سایزهای بسیار متنوعی هستند. رایج ترین قطر در بین آنها اغلب از ۲ میلیمتر تا ۶ میلی متر و از طول ۶ میلی متر تا ۷۰ میلیمتر می باشد.

در صنایع بسیاری از پیچ های خودکار استفاده می شود. برخی از پیچ های خودکار دارای نوک شبیه مته بوده که در اصطلاح به آن ها پیچ های سرمته گفته می شود که کاربرد بسیاری داشته متوسط نجاران، کامپوزیت کاران، دکورسازان و بسیاری از مشاغل دیگر به صورت انبوه به کار گرفته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com