آراد برندینگ
خانه / پیچ و مهره ریز / فروش مستقیم پیچ و مهره ریز در بازار

فروش مستقیم پیچ و مهره ریز در بازار

فروش مستقیم پیچ و مهره ریز در بازاریکی از امکاناتی است که فروشندگان پیچ و مهره برای مصرف کنندگان اصلی فراهم کرده تا بتوانند با قیمت مناسب محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. امروزه افراد تلاش می کنند تا با رسیدن به تولید کننده ی اصلی با خرید عمده از مزایای معامله با خرید مستقیم و با کمترین میزان قیمت بهره‌مند شوند.

فروش مستقیم پیچ و مهره ریز در بازارهای مختلف تهران توسط تامین کنندگان این محصولات انجام می پذیرد. مصرف این فرآورده ها بسیار زیاد بوده و دایره کاربرد آنها خیلی گسترده است. در کالاهای مختلفی از این محصولات استفاده می شود.در انواع لوازم خانگی می توانیم پیچ و مهره های ریز را مشاهده کنیم، همچنین در کلیه تجهیزات برقی از جمله کلیدها و پریزها، کنتورهای برق، انواع فیوزها و بسیاری از فراورده های مختلف پیچ و مهره های ریز به کار گرفته می‌شوند.

فروش مستقیم پیچ و مهره ریز

به همین دلیل مبادلات پیچ و مهره های ریز درصد بسیار قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است و افراد بسیار زیادی از صنف های مختلف نیاز به پیچ و مهره های ریز داشته و برای تهیه نیازهای خود به فعالان و تامین کنندگان و تولیدکنندگان این عرصه مراجعه می‌نمایند. اکثر پیچ و مهره های ریز در ایران وارداتی هستند و تولیدکنندگان این محصولات بسیار اندک و انگشت شمار می باشند.

خرید پیچ ریز

فروش مستقیم پیچ و مهره ریز اکثرا در تهران در بازار حسن آباد در مجاورت ایستگاه متروی حسن آباد می باشد، در این منطقه چند فروشگاه مختلف وجود دارند که انواع پیچ و مهره های ریز را برای مشتریان تامین می نمایند؛ از مناطق دیگری که می توان در آنجا انواع پیچ و مهره را مشاهده کرد محدوده خیابان قزوین است که فروشگاه ها و پاساژ های بسیاری موجود بوده و انواع این فرآورده‌ها را به مشتریان ارائه می کنند.

فروش مستقیم پیچ و مهره ریز

کارخانه پیچ و مهره

آگاهی از محل کارخانه های پیچ و مهره یکی از خواسته های مشتریان پر مصرف این محصولات می باشد.افرادی که معمولاً از محصولات موردنظرشان در حجم بالا استفاده میکنند ترجیح می دهند تا با خرید عمده و مستقیم از کارخانه از مزایای متعددی که کارخانه ها ارائه می دهند بهره مند گردند. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس تولید کننده و تامین کننده انواع پیچ و مهره های مختلف بوده و این محصولات را برای کلیه مشتریان به سراسر کشور ارسال می نماید.

پیچ و مهره بلند

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com