آراد برندینگ
خانه / پیچ خودکار / خرید انواع پیچ خودکار

خرید انواع پیچ خودکار

در صنایع مختلف خرید انواع پیچ خودکار با قیمت مناسب به صورت عمده توسط بسیاری از مصرف کنندگان این محصول اغلب اوقات مشاهده می شود این محصول به دلیل کارایی بالا دارای مصرف بسیار زیادی است.

به طور کلی می توان گفت که پیچ های خودکار در بیش از ۹۰ درصد از صنایع مختلف به کار گرفته میشوند. این پیچ ها از مفتول های آهنی، استیل یا آلیاژی ساخته می شوند.

دارای سایز بندی بسیار متنوعی هستند و قطر آنها از یک و نیم میلیمتر تا ۶ میلیمتر متغیر بوده و طول آنها از ۱۰ میلیمتر تا ۷۰ میلیمتر مشاهده شده است. مصرف این پیچ ها بسیار زیاد است. اغلب پیچ خودکار داخل کشور وارداتی هستند و سهم تولیدات داخلی کشور نسبت به واردات بسیار ناچیز می باشد.

پیچ خودکار

انواع پیچ خودکار

پیچ های خودکار در دو رنگ سفید و سیاه بیشتر در بازار مشاهده می شود. گاهی نیز به دلیل پوشش کاری به روش گالوانیزه رنگ های طلایی یا سبز هفت رنگ رامی توان در بازار مشاهده نمود. نوعی از پیچ های خودکار وجود دارند که در اصطلاح به آنها پیچ سرمته میگویند؛ سرین پیچ ها به شکل مطلوب بود و همزمان قطعه را سوراخ کرده و در آن محکم می شود. پیچ سرمته بیشترین مصرف را در صنایع چوب، دکوراتور، ام دی اف، کامپوزیت و….. دارد.

در قسمت‌هایی که با قطعات نازک سر و کار داریم از این پیچ ها برای متصل کردن آن قطعات به یکدیگر استفاده می شود زیرا عملیات سوراخکاری و بستن قطعات به یکدیگر با این پیچ ها همزمان انجام شده و باعث بالا رفتن سرعت کار می شود.

پیچ خودکار

پیچ خودکار چیست ؟

پیچ های خودکار به نوعی از پیچ ها گفته می شود که برای محکم و مستحکم شدن در وسیله یا قطعه مورد نظر نیازی به مهره ندارند. گل این پیچ ها اغلب دوسو یا چهار سو بوده و نوک آنها تیز می باشد. پیچ خودکار دارای دسته بندی های فراوانی است.

در خیلی از صنایع مختلف از پیچ خودکار استفاده می شود. پیچ های خودکار دارای گام ها و رزوه های مختلفی میباشند؛ برخی از آنها دنده ریز و برخی دیگر دنده درشت هستند. در صنایع مختلف ای همچون صنایع پلاستیک، صنایع چوب، درب و پنجره سازی، خودروسازی، لوازم خانگی، موبایل و… کاربرد دارد.

پیچ خودکار

مرکز عمده فروش پیچ خودکار کجاست ؟

مرکز عمده فروش پیچ و مهره در تهران در دو نقطه به صورت عمده فروشی بیشتر صورت می گیرد. بازار شادآباد حوالی خیابان فتح یکی از نقاطی است که انواع پیچ های خودکار را می توان در آن مشاهده نمود و تامین کنندگان بسیاری هستند انواع این محصولات را برای افراد مختلف تهیه می نمایند.

مهمترین بازار فروش پیچ خودکار منطقه خیابان قزوین و کوچه های اطراف آن است به خصوص بیشترین تجمع حد فاصل میدان قزوین تا خیابان غفاری می باشد در این منطقه انواع پاساژ ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارند چه میتوان از آنها انواع پیچ های خودکار را به صورت خرد و کلان تهیه نمود.

پیچ خودکار

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ خودکار سرمته

قیمت پیچ خودکار سرمته با کیفیت

قیمت پیچ خودکار سرمته با کیفیت از دغدغه‌های مصرف کنندگان و متقاضیان این محصول است …