آراد برندینگ
خانه / پیچ خودکار / قیمت پیچ خودکار سرمته با کیفیت

قیمت پیچ خودکار سرمته با کیفیت

قیمت پیچ خودکار سرمته با کیفیت از دغدغه‌های مصرف کنندگان و متقاضیان این محصول است که امروزه می‌توان در بازار به خوبی مشاهده کرد.بسیاری ازصنف ها همانند دروپنجره سازان،درودگران،ام دی اف کاران،کامپوزیت کاران،دکوراتورها افراد بسیار دیگری وجود دارند که از این کالا استفاده میکنند.

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که پیچ های خودکار سرمته را به کار میبرند.این پیچ ها دارای امتیاز های متعددی هستند که باعث شده استفاده از آنها روز به روز رواج بیشتری پیدا کند.در گذشته قبل از وارد کردن پیچ خودکار در جای خود نخست می باید آنجا را به وسیله عملیات دریل کاری سوراخ کرده وسپس پیچ ها را درآن سوراخ ها قرار داده و سفت میکردند.

قیمت پیچ خودکار سرمته

امروزه با به وجود آمدن پیچ های خودکار سرمته ای؛عملیات سوراخ کاری و سفت کردن پیچ ها در هم ادغام شده و این پیچ ها همزمان سوراخ کرده و سفت و محکم می شوند.

این روند باعث گردیده که سرعت کار بالا رود وهمچنین کارها آسان تر انجام گیرد.مجموع این دلایل باعث گردیده افراد بسیار زیادی به سفارش عمده پیچ خشکه پرداخته و از مزایای خرید آسان استفاده کنند.

انواع پیچ خودکار

پیچ خودکار درجاهای بسیار مختلفی به کار می رود،کاربردهای فراوان این فرآورده باعث گردیده که حجم بسیار وسیعی از مبادلات بازار ابزار یراق به این کالا تعلق گیرد.

به دلیل مصرف بسیار بالای آن در صنایع مختلف قیمت پیچ خودکار سرمته برای افراد بسیار زیادی اهمیت دارد ودرشغل های بسیاری قیمت این محصول تاثیر گذار است.پیچ های خودکار در تهران در سه بازار مهم به صورت عمده و خرد به مشتریان این محصول ارائه می گردد.

نرخ سراسری انواع پیچ و مهره در این سه بازار تعیین می شود و بازارهای دیگر این محصول در سراسرکشور تحت تأثیر سه بازار اصلی این محصول هستند.

قیمت پیچ خودکار سرمته ای

استاندارد پیچ خودکار

پیچ های خودکار دارای استانداردهای مختلفی هستند مهمترین و معتبرترین استاندارد در بین این پیچ ها در اصطلاح (DIN)نامیده می شود.

این پیچ ها از مفتول های مختلفی ساخته می شوند.نوع کاربری پیچ ها تناسب مستقیم با کاربرد آنها دارد.انواع پیچ های خودکار پس از تولید نسبت به کاربرد شان با تست های مختلفی آزموده می‌شوند.تست های مقاومت در برابر خوردگی، زنگ زدگی،ساییدگی،شکنندگی و بسیاری تست های دیگر که بر روی انواع پیچ خودکار،انجام میگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

پیچ خودکار

خرید انواع پیچ خودکار

در صنایع مختلف خرید انواع پیچ خودکار با قیمت مناسب به صورت عمده توسط بسیاری …