آراد برندینگ
خانه / پیچ سر مته / قیمت پیچ سرمته تایوانی با عرضه مستقیم

قیمت پیچ سرمته تایوانی با عرضه مستقیم

قیمت پیچ سرمته تایوانی یکی از فراوان مصرف کنندگان این نوع پیچیده که امروزه شاهد آن هستیم. پس از نوسانات ارز و به هم ریختگی برخی از قیمت ها باعث گردید تا تامین کنندگان و همچنین مشتریان این محصول پرمصرف دچار سردرگمی های فراوانی شده و برای او مدتی نتوانند با خیالی آسوده اقدام به تهیه آن کنند.

پیچ های تایوانی به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب و مرغوب بودن و همچنین کیفیت مطلوب آنها در بین تامین کنندگان، متقاضیان و مصرف کنندگان این محصول رواج پیدا کرده اند. به گواه بسیاری از فعالان مشغول در این عرصه کیفیت مناسب انواع پیچ های سرمته تایوانی باعث شده تا استعلام قیمت این محصول پیچ از بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی که این کالا را دارا بودن گرفته شده است.

قیمت پیچ سرمته

پیچ های سرمته تایوانی در سایزهای مختلف و قطر های متنوع توسط گروه پیچ و اشپیل پارس به مشتریان و متقاضیان عرضه می گردد.این بازرگانی با عرضه مستقیم این محصول به مشتریان اقدام به فروش مستقیم آن نموده است تا این فرآورده را با قیمتی مناسب برای مصرف کنندگان ارسال کند.

قیمت پیچ سر مته تایوانی

قیمت پیچ سرمته تایوانی و واردات آن به دلیل اینکه این محصول شامل ارز دولتی ونبوده با افزایش چند برابری بهای آن مواجه شده است. پیچ سرمته به دلیل مصرف بالای آن و کاربردهای فراوانی که دارد اقبال زیادی در بین مصرف کنندگان آن داشته است. ولی امروزه به دلیل گران شدن و رشد چند برابری قیمت آن بسیاری از مصرف کنندگان این محصول با نگرانی‌های جدی مواجه شده اند.

قیمت پیچ سرمته

پیچ سر مته ای واشر دار

از جمله یکی از پرمصرف‌ترین پیچ های خودکاری که امروزه با افزایش گسترده خرید آن توسط مقاضیان و مصرف کنندگان آن روبه‌رو هستیم پیچ سرمته ای واشردار می باشد. این محصول در صنایع چوب، ام دی اف، ورق های کامپوزیت و بسیاری از بخش های صنعت مورد توجه فعالان قرار گرفته و استفاده از آن بسیار بیشتر از قبل گشته است.

قیمت پیچ سرمته

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com