آراد برندینگ
خانه / اشپیل کله گاوی / سفارش اشپیل کله گاوی با ارسال مستقیم از کارخانه

سفارش اشپیل کله گاوی با ارسال مستقیم از کارخانه

سفارش اشپیل کله گاوی با ارسال مستقیم از کارخانه یکی است مهمترین خواسته‌های شرکتهای مقره سازی می باشد.همچنین مصرف کنندگان و متقاضیان دیگری که این فرآورده را به صورت عمده خریداری می نمایند، ترجیح می دهند که سفارش اشپیل کله گاوی خود را به کارخانه اعلام کرده و به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی دریافت نمایند.

امروزه با رشد صنعت تمامی ارکان دیگری که به صنعت وابسته هستند یا مولد صنایع می باشند،نیز با رشد بسیار عظیمی روبرو شده اند.از طرفی برای رشد و گسترش صنعت نیاز به ابزارها، امکانات و تکنولوژی های مختلفی داریم تا بتوانیم با آنها صنعت را گسترش دهیم.از سوی دیگر برای استفاده از بخش بسیار زیادی از صنایع نیاز به برق داریم.

فروش انواع اشپیل

برای گسترش خطوط برق به ویژه درتجهیزات برق فشار قوی از قطعه ای ازجنس چینی یا سرامیکی به نام مقره به کار میرود.برای محکم کردن این مقره ها از نوعی اشپیل به نام اشپیل کله گاوی یا اشپیل مقره استفاده می شود. شرکت پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل مقره و اشپیل خودرو را با استفاده از مواد اولیه مرغوب بابهترین کیفیت تولید نموده،در اختیار کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان قرار میدهد.

اشپیل چیست

صنعت اتصالات از بخشهای مختلفی تشکیل شده،پیچ ها، مهره ها، پین ها، بست ها، پرچ ها واشپیل ها از مهمترین محصولات این صنعت می باشند.اشپیل ها در قطعات، دستگاه ها وماشین های مختلفی به کار می روند.این فرآورده ها دارای انواع بسیار متنوعی بوده و درسایزهای مختلفی تولید میگردند.همچنین بنابر قطعه یا جای که برای استفاده آنها در نظرگرفته شده ممکن است دارای شکل های مختلفی باشند.شرکت پیچ واشپیل پارس با سفارش اشپیل به صورت مستقیم از متقاضیان انواع این کالا را تولید نموده و با قیمتی مناسب به مصرف کنندگان ارائه می نماید.

ساخت اشپیل

انواع اشپیل

برای ساخت اشپیل ها از مفتول های متنوعی استفاده میشود.مفتولهای مسی، برنجی، استیل، آلومینیومی و آهنی مواد اولیه هستند که برای تولید انواع اشپیل از آنها استفاده می شود.از این مفتول ها اشپیل هایی با شکلهای متنوع در سایزهای مختلف بنابر سفارش درخواست کنندگان و متقاضیان به صورت انبوه تولید وبرای آنها به سراسر کشور ارسال می گردد.

قیمت اشپیل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com