آراد برندینگ
خانه / اشپیل چرخ خودرو / پخش بهترین نمونه اشپیل چرخ جلو ماشین

پخش بهترین نمونه اشپیل چرخ جلو ماشین

مراکز پخش بهترین نمونه شکلک چرخ جلو ماشین؛ به ویژه پراید، پژو پرشیا، آردی و…. راه میتوان در بازار شادآباد و همچنین خیابان قزوین مشاهده نمود.

بسیاری از مشتریان همیشه تلاش می کنم تا با کمترین هزینه مناسب ترین محصولات را از نظر کیفیت و قیمت به دست آورند. یکی از بهترین راههای رسیدن به این مقصود خریداری محصولات از تولید کننده یا تامین کننده اصلی به صورت مستقیم می باشد.

بسیاری از افراد با جستجوی بازار تلاش کرده و از واسطه ها می گذرند بدین صورت قیمت نهایی محصول برای آنها مقرون به صرفه بوده و قدرت خرید آنها را بالا میبرد و از طرفی نیز باعث فروش بیشتر برای تولید کننده یا تأمین کننده شده و ماهیت برنده برنده را برای هردو طرف خواهد داشت.

اشپیل های صنعتی

با رشد خودروسازی نیاز به اشپیل های به کار رفته در خودرو به خصوص اشپیل چرخ جلو افزایش یافته است و بسیاری از قطعه سازان برای تامین این محصولات به بازارهای مختلف مراجعه می کنند. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل چرخ جلو ماشین های مختلف را بر اساس استاندارد های بین المللی به صورت عمده تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

اشپیل چیست ؟

اشپیل ها در واقع یکی از فرآورده های زیر مجموعه صنعت اتصالات هستند. این محصولات از مفتول های مختلفی تولید می شوند قطر آنها از یک و نیم میلیمتر تا سیزده میلیمتر بوده و طول آنها نیز از ۱۰ میلیمتر تا ۲۰۰ میلیمتر مشاهده شده است. بیشترین مصرف اشپیل از نوع آهنی آن است. برای ساخت اشپیل از مفتول های آهنی، برنجی، استیل، مسی، آلومینیومی استفاده می شود.

اشپیل چیست

ویژگی های اشپیل با کیفیت چیست ؟

اشپیل های باکیفیت اولاً باید از مفتول های ساخته شده باشند که بر اساس استاندارد بین المللی DIN94 هستند. یکی دیگر از ویژگی ها اشپیل های باکیفیت این است که باید در مقابل فشار شکننده نباشند که با روش های خاصی آنها را آزمایش می‌کنند.همچنین این محصولات باید به درستی پوشش کاری شده باشند یا از مفتولهایی در تولید آنها استفاده شود که در برابر زنگ زدگی و فرسایش کاملاً مقاوم باشند.

اشپیل پین

مرکز فروش اشپیل کجاست ؟

مرکز فروش اشپیل در تهران حوالی خیابان قزوین در پاساژ فرجی است. در این منطقه فروشگاههای مختلفی وجود دارند که انواع محصولات صنعت اتصالات را برای کلیه مصرف کنندگان تولید یا تامین می نمایند. مبادلات در این منطقه بسیار عظیم بوده و حجم بالایی از خرید و فروش انواع این محصولات در این منطقه انجام می پذیرد.

اشپیل لوستر

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش اشپیل

اشپیل سازی چرخ قم با عرضه مستقیم

اشپیل سازی چرخ قم با عرضه مستقیم یکی از کلید واژه هایی است که امروزه …