آراد برندینگ
خانه / پیچ متری / خرید عمده پیچ و مهره یک متری

خرید عمده پیچ و مهره یک متری

امروزه بسیاری از مشاغل صنعتی وجود دارند که در آنها از پیچ و مهره یک متری استفاده می شود؛ به همین دلیل فعالان این صنایع همواره به دنبال خرید عمده این محصولات جهت برخورداری از قیمت مناسب و ارزان برای رسیدن به میزان سود تجاری بیشتر می باشند.

پیچ و مهره های متری کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند. در کانال سازی، درب و پنجره سازی، شیرآلات ساختمانی، شیرآلات صنعتی، پالایشگاه ها و…بسیاری موارد دیگر کاربرد داشته توسط مهندسان و تکنسین ها به کار گرفته می شوند.پیچ های متری هم از لحاظ قطر دارای سایز های مختلف هستن و هم از لحاظ طول در اندازه های نیم متری تا سه متری متغیر می‌باشند.

پیچ و مهره یک متری

بیشترین و پر مصرفترین پیچ های نوع یک متری با پوشش گالوانیزه سرد می باشد. برای استفاده از پیچ های متری معمولا به بیش از یک مهره نیاز است گاهی نیز در قطعات سوراخ های ایجاد کرده و با رزوه کردن آن سوراخ ها از ان‌ها به عنوان مهره استفاده کرده و با پیچ متری قطعات را به هم وصل و متصل می کنند.

در زمانهایی که پیچ و مهره یک متری در معرض آب یا هوای بسیار مرطوب هستند توصیه می شود که از نوع استیل یا برنجی این پیچ و مهره ها استفاده شود.

پیچ متری چیست ؟

پیچ های متری در واقع میلگردها یا مفتولهای تولید پیچ هستند که تمامی سطح آنها رزرو شده است. جنس آنها اغلب از آهن بوده ولی نوع استیل و فولادی پیچ های متری نیز کاربرد زیادی دارند.

پیچ های آهنی و فولادی متری اغلب پس از تولید به روش های مختلفی از جمله گالوانیزه گرم و سرد، داکرومات و روش های دیگر پوشش کاری می شوند تا در مقابل فرسایش و زنگ‌زدگی مقاوم گردند نوع استیل پیچ های متری به دلیل مقاوم بودن استیل در برابر فرسایش نیاز به پوشش کاری ندارد. این پیچ ها در سایزهای مختلف تولید می‌شوند.

پیچ و مهره یک متری

مرکز خرید و فروش عمده مهره کجاست ؟

مرکز خرید و فروش عمده مهره در ایران شهر تهران است. این شهر نه تنها پایتخت سیاسی کشور پوده پایتخت اقتصادی نیز می باشد. مهمترین بازار خرید و فروش عمده انواع پیچ و مهره در تهران و ایران بازار بزرگ شادآباد بازار حسن آباد و خیابان قزوین است.

انواع فروشگاه ها، پاساژها و مغازه های مختلف در این مناطق وجود دارند چه پیچ و مهره های مختلف را در حجم بسیار بالا برای مشتریان نام متقاضیان فراهم نموده و به سراسر کشور و خارج از کشور ارسال می نمایند.

پیچ و مهره یک متری

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بورس پیچ و مهره حسن آباد

بورس پیچ و مهره حسن آباد

یکی از مکانهایی که به  بسیاری از افراد تصور می کنند که بورس انواع پیچ …