آراد برندینگ
خانه / اشپیل چرخ خودرو / اشپیل سازی چرخ قم با عرضه مستقیم

اشپیل سازی چرخ قم با عرضه مستقیم

اشپیل سازی چرخ قم با عرضه مستقیم یکی از کلید واژه هایی است که امروزه در جستجو های بسیاری در سایت های مختلف مشاهده می شود. در دنیای امروز استفاده از فضای مجازی توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان از یک سو همچنین مصرف کنندگان و متقاضیان از سوی دیگر رواج یافته است.

صنعت خودروسازی یکی از بزرگترین صنایع شناخته شده در دوران معاصر می باشد. مبادلات کالاهای مختلف به کار رفته در خودرو به اندازه ای بالا بوده که سهم قابل توجهی از داد و ستدها را به خود اختصاص داده است. قطعات و محصولات به کار رفته در خودرو های مختلف ، گوناگو نی و تنوع بسیاری دارد و به همین دلیل فعالان و افراد بسیاری را در این عرصه مشغول به کار کرده است. صنعت اتصالات یکی از صنایع مهمی است که در خودروسازی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

خرید اشپیل

از جمله پیچ ها و مهره ها ، اشپیل ها محصولاتی هستند که در خودروسازی کاربرد فراوان داشته و مورد استفاده قرار می گیرند اشپیل های استاندارد در خودرو های مختلفی استفاده می شوند. اشپیل چرخ در ماشین های همچون پراید، پژو۴۰۵ ، پژو پرشیا ، آردی و خودروهای بسیاری دیگر به کار گرفته می شود. اشپیل سازی پارس واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم انواع اشپیل ها را تولید نموده و با استفاده از فروش مستقیم این محصولات را به متقاضیان و مشتریان ارائه می نماید.

اشپیل سازی قم

شرکت پیچ و اشپیل پارس تولید کننده انواع اشپیل های مختلف بوده و انواع این محصولات را در سایزهای مختلف و متنوع به صورت عمده تولید می نماید. این بازرگانی اشپیل های با کیفیت آهنی ، مسی ، برنجی ، آلومینیومی ، استیل را بر اساس نیاز روز بازار و سفارش مشتریان با توجه به استانداردهای بین المللی تولید می نماید و با استفاده از روش فروش مستقیم به کلیه مشتریان ارائه می نماید. این بازرگانی نخستین اشپیل سازی در ایران است که از سال ۱۳۵۹ در این صنعت فعالیت میکند.

مرکز فروش اشپیل

قیمت اشپیل

برای محاسبه قیمت اشپیل های مختلف عوامل گوناگونی دخیل هستند. نوع مفتول به کار رفته در اشپیل ، تعداد سفارش ، نیاز به خدمات جانبی همچون آبکاری از جمله مهمترین این عوامل هستند. مفتول های برنجی گرانترین نوع مفتول برای تولید اشپیل هستند به همین جهت اشپیل های برنجی از اشپیل های دیگر گرانتر می باشد پس از آن به ترتیب اشپیل های استیل و مسی هستند، اشپیل های آهنی ارزانترین نوع این محصول می باشند.

ساخت اشپیل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل چرخ جلو

پخش بهترین نمونه اشپیل چرخ جلو ماشین

مراکز پخش بهترین نمونه شکلک چرخ جلو ماشین؛ به ویژه پراید، پژو پرشیا، آردی و…. …