آراد برندینگ
خانه / اشپیل قم / تولیدکنندگان اشپیل درجه یک در قم

تولیدکنندگان اشپیل درجه یک در قم

تولیدکنندگان اشپیل درجه یک عبارتی است که بارها در سایت های مختلف توسط مصرف کنندگان و مشتریان جستجو میشود.برخی از محصولات گمنام و ناشناخته هستند به صورتی که بجز مصرف کنندگان افراد عادی انها را نمیشناسند یا حتی نام آن ها را نشنیده اند؛از این رو پیدا کردن تولیدگنندگان این محصولات دشوارتراز محصولات دیگراست.

یکی از محصولات ناشناخته اما موثر در صنعت اتصالات اشپیل است،این فراورده در بخش های مختلف از صنایع برق فشار قوی،خودروسازی،ماشین آلات کشاورزی،تابلو سازی،فلوتر سازی،راه آهن وتجهیزات برقی کاربرد بسیار زیادی داشته و سالانه در حجم وسیعی خرید و فروش انواع اشپیل مشاهده می گردد. برخی از این کالا ها برای فضای باز در نظر گرفته شده اند که دارای استاندارد های ویژه این فضا ها می باشند معمولا اشپیل هایی که برای فضاهای بازکاربرد دارند پس از تولید برای مقاوم سازی پوششکاری می شوند.

انواع اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس از اولین تولیدکنندگان اشپیل در ایران بوده چه انواع این محصول را در سایزهای مختلف از مفتول های متنوع تولید نموده و به کلیه مصرف کنندگان و مشتریان ارائه می نماید.

دفتر مرکزی این بازرگانی در خیابان قزوین پاساژ فرجی است.برای بهره مندی از کالاهای استاندارد و با کیفیت با قیمتی مناسب با تیم فروش ما تماس بگیرید.

انواع اشپیل

اشپیل ها دارای انواع گوناگونی هستند از لحاظ شکلی به اشپیل های استاندارد،سنجاقی،مقره یا کله گاوی و….تقسیم می شوند.

ازنظر مواد اولیه نیز از مفتول های آهنی،استیل،برنجی،مسی وآلومینیومی میتوان اشپیل ساخت. اشپیل ها دارای سایز های مختلفی می باشند که بسته به مکانی که میخواهند استفاده شوند برای سایز های متغیر می‌باشند.

فروش انواع اشپیل

دستگاه تولید اشپیل

شرکت پیچ و اشپیل پارس اولین تولید کننده دستگاه اشپیل در ایران است.این شرکت در سال ۱۳۵۹ با ساخت اولین دستگاه اشپیل ایرانی متولد شد.در سال ۱۳۶۳ دومین خط تولید اشپیل توسط این بازرگانی به وجود آمد.

تولید انواع اشپیل

این مجموعه در راستای استفاده از تکنولوژی روز سومین دستگاه اشپیل خود رادر سال۱۳۸۵ ساخت که با ابداع تکنیک جدیدی در سیستم عامل باعث افزایش سرعت و همچنین کاهش استهلاک قطعات دستگاه شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09101005003
شماره تلفکس 77064975-021
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com